خانه / مديريت علمي پژوهشي / مراکز رشد و خلاقیت / مرکزرشد مکاترونیک و رباتیک شهید شفیع زاده / انتصاب دکتر حسن رسولی سقای به عنوان معاون پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

انتصاب دکتر حسن رسولی سقای به عنوان معاون پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با صدور حکمی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی،پژوهش و فناوری استان ، در متن حکم دکتر عزیز جوانپور خطاب به دکتر حسن رسولی آمده است:

با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوا و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و اموال دانشگاه نمایید.

ایشان که فوق دکتری ادوات اپتوالکترونیکی از دانشگاه سراسری تبریز هستند ، مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته ی برق الکترونیک ، به ترتیب در دانشگاه های آزاد اسلامی واحد تبریز و دانشگاه آزاد واحد تهران گذراندند و مدرک دکتری را نیز در همین رشته از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران در سال ۱۳۸۷ کسب نمودند .
همچنین دکتر سولی سقای در مقطع کارشناسی ارشد در زمینه « طراحی ترانسمیتر فشار سیلیکونی» و در مقطع دکتری تخصصی « تحلیل و شبیه سازی آشکارساز های مادون قرمز مبتنی بر کوانتوم دات» پایان نامه های خود را ارائه کردند.
وی در سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ ، بعنوان مدیرگروه کارشناسی ارشد مهندسی برق – الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و سپس در سال های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۲ به عنوان رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز مشغول فعالیت بودند.
همچنین از دیگر سوابق شغلی ایشان می توان به عناوین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ ، عضویت شورای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۱ ، عضویت شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ، عضویت شورای تدوین و بازنگری برنامه های درسی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ و عنوان دبیر شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۴ اشاره کرد .
ایشان هم اکنون مسئولیت معاونت علمی و فناوری منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز و مسئولیت دبیر کمیته استانی انجمن علمی هواشناسی ایران را برعهده دارند.

همچنین ببینید

دانشگاه ها با درآمد شهریه ای زنده مانده اند !

الهوردی قنبری در سال ۱۳۶۳ در یک خانواده مذهبی در تبریز متولد شد ، وی …