خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / انقلاب اسلامی پایانی بر استعمار بود

انقلاب اسلامی پایانی بر استعمار بود

چهل و سه بهار آزادی از استعمار سنگین بیگانگان در کشور میگذرد ، سلطنت گماشته شده ی منحوس رژیم طاغوتی با خواست مردم و به رهبری بزرگ مردی از نور برچیده شد و با پیروزی انقلاب اسلامی سر فصل جدیدی از اسلام در تاریخ کشور پهناور ایران شروع شد.

 

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی آذربایجان شرقی ، سرهنگ نادر ارسلانی مسئول بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا در پیامی ضمن تبریک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدای این روز را گرامی داشته است ، متن پیام ایشان بدین شرح است :

« بسم الله الرحمن الرحیم »

درود بر روح شهدای انقلاب و امام شهدا ، حضرت آیت الله خمینی ره

دهه مبارک فجر سرآغاز حرکتی عظیم در تاریخ ایران زمین و طلیعه به بار نشستن مبارزات ملتی است که با عزمی راسخ و در پرتو انفاس مسیحایی خمینی کبیر (ره)، فصلی تازه و حیاتی دوباره را در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی رقم زدند.
این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران و روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است. پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست یکی از مصلحان تاریخ به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت و نه تنها در عرصه سیاسی منشا تغییرات شگرفی در عرصه ملی و بین المللی شد بلکه با تاثیر گذاری عمیق بر افکار و اندیشه های آحاد مردم فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران ملیون ها انسان را از درون متحول ساخت و پیام نه شرقی و نه غربی را فراتر از چارچوب های دیپلماسی در وجود انسان ها به رخ کشید تا آنها با اعتماد به نفس و خودباوری و با الهام از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص)، سد محکمی در مقابل زیاده خواهی های ستمگران و مستکبران عالم شوند.

وی ادامه داد بی شک وقایعی بمانند حماسه 29 بهمن 56 تبریز و پیدایش شعار مرگ بر شاه از زبان دلیر مردان غیور این شهر که منجر به شهادت رسیدن شماری از این برادرانمان به دست مزدوران آن رژیم شد جرقه ای برای تشدید و تداوم حرکات انقلابی در سایر نقاط کشور بود .

ارسلانی گفت ، رشادت های مردم کشورمان ادامه داشت و خون به جوش آمده مردم از ظلم های آن رژیم فاسد بر روی خیابان ها جاری میشد ، چنانچه در 17 شهریور 1357 قتل عام مردم بی گناه را به دست سلطنت ضد اسلامی پهلوی مشاهده کردیم .

 

مسئول بسیج علمی سپاه عاشورا در مورد سرکوب وحشیانه مردم بدست رژیم ضد مردمی سلطنتی گفت ، آن شاه فاسد و اربابانش گمان میکردند که با به خاک و خون کشیدن میتوانند مردم را از هدف اصلی خود دور کرده و با ایجاد هراس راه انتقلاب را منحرف سازند ولی با شهادت بیشتر جوانان کشور ، این مردم بودند که خشمگین تر به خیابان ها آمدند و رژیم منحوس و همپیمانان استعمار گرش را برای همیشه از کشور بیرون کردند .

 

ارسلانی گفت ، امام خمینی ره معمار کبیر انقلاب اسلامی امید زنده ی آن دوران ملت ایران بودند ، بطوری که بعد از سالها مبارزه از ماه ها قبل برای بازگشت امام به میهن لحظه شماری کردند.

حضور انبوه آحاد مردم در خیابان ها تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داشت بطوری که همه اقشار فعالیت خود را به حالت تعلیق در آورده بودند و هر لحظه در خیابان و میادین شهر ها حاضر بودند و بالاخره ثمره این حرکات تاریخی نتیجه داد و انقلاب ما بر ظلم و فساد تحمیلی بر کشور به رهبری امام خمینی ره پیروز شد .

وی گفت ، مردم انقلابی ایران اسلامی همه جهان و رسانه های آنها را حیرت زده کردند .

دست آوردهای علمی ، صنعتی و … ما بعد از انقلاب اسلامی با دست خالی ضمن تحریم های ظالمانه و جنگ تحمیلی ستودنیست ، یکی از دستاوردهای انکار ناپذیر  انقلاب اسلامی این بود که تبدیل به الگوی حکومت و مردم سالاری دینی در جهان شده است. علاوه بر اینکه انقلاب اسلامی به مردم مظلوم جرات داد تا برابر حکام ظالم بایستند و زیر بار زورگویی های آنها نروند. شعار راهبردی «مرگ بر آمریکا» مردم ایران در حال حاضر تبدیل به شعار بین المللی همه آزادیخواهان در سراسر جهان شده است

 

نادر اسرلانی در سخن پایانی خود گفت ، اکنون چهل و سومین بهار آزادی فرا رسیده که حاصل مجاهدت ها و خون پاک شهدای بیشمار انقلاب ، رهنمود های رهبری انقلاب امام خمینی است ، همه ما قدردان این انقلاب پر برکت و حرکت تاریخی خواهیم بود ، فردا 22 بهمن ماه 1400 بار دیگر به جهانیان ثابت خواهیم کرد ما محکم و استوار به پای خون شهدای انقلاب و امام ایستاده ایم ، بنده هم در کنار آحاد مردم برای حضور پرشور و دشمن کور کن راهپیمایی فردا شرکت خواهم نمود تا یاد شهدای انقلاب علی الخصوص غیور مردان تبریز را زنده نگاه دارم و به یاد جمله ناب حضرت آیت الله عظمی خامنه ای رهبر عزیزمان «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» پایبندی کنیم .

 

 

سرهنگ پاسدار نادر ارسلانی

مسئول بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …