خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / مسئول جدید خانه نخبگان بسیج علمی استان منصوب شد

مسئول جدید خانه نخبگان بسیج علمی استان منصوب شد

دکتر جعفر صبحی به عنوان مسئول جدید خانه نخبگان معاونت علی سپاه عاشورا منصوب شد .

 

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی استان ، مراسم تودیع و معارفه مسئول خانه نخبگان معاونت علمی سپاه عاشورا صبح روز پنجشنبه دوم دی ماه در محل ساختمان شهید مدنی برگزار شد .

در این مراسم که به ریاست نادر ارسلانی معاونت علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا و جمعی از اعضای کارگروه این مجموعه در محل ساختمان شهید مدنی برگزار گردید ، دکتر جعفر صبحی عضو هیات علمی گروه صنعت دانشگاه تبریز به عنوان مسئول جدید خانه نخبگان بسیج علمی استان معرفی و از زحمات دکتر علی رستمی تشکر و قدردانی شد.

سرهنگ نادر ارسلانی در این مراسم ضمن خوش آمد گویی مهمانان جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه نخبگان در کشور افزود ، سپاه در تبیین جهاد مبتکرانه حامی نخبگان است و علاوه بر عرصه‌های اقتصادی و کشاورزی در زمینه علم و فناوری نیز حامی نخبگان و خلاقان است و از ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای حمایت و استعدادیابی و رشد خلاقان و ایده‌پردازان استفاده می‌کند.

وی گفت ما اکنون 9 مرکز رشد فعال در سطح استان داریم که نخبگان علم و صنعت ما در آنها مستقر شده و فعالیت میکنند .

دکتر جعفر صبحی مسئول جدید خانه نخبگان بسیج علمی استان نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه سپاه عاشورا و با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در حمایت از نخبگان گفت ، این یک کار جهادیست ، روحیه بالا و جهادی میخواهد . باید اهدافمان را بر پایه حمایت و نتیجه گرایی برای نخبگان عزیز ترسیم و در کنار یکدیگر پیش برویم .

وی افزود ، بزرگترین مشکل کشور امروز اقتصاد است ، اگر ما در مجمومعه خانه نخبگان مشکل اقتصادی را مرتفع و زمینه ی اشتغال زای مناسب برای جوانان نخبه را فراهم کنیم ، حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

دکتر صبحی در این باره گفت ، بحث اقتصاد و اشتغال مناسب نخبگان اگر مرتفع شود بطور خودکار از مهاجرت و برون رفت این قشر حساس و آینده ساز کشور جلوگیری میشود .

نادر ارسلانی در پایان با تشکر از دکتر صبحی برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق کردند .

جعفر صبحی متولد 1351 در شهر تبریز و دکترای رشته برق الکترونيک طراحي IC از دانشگاه ارومیه در سال 1385 اخذ کرده است ، وی هم اکنون دانشيار دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز است .

 

 

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …