خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / جلسه مدیرعامل شرکت پیشگامان با فعالان علم و صنعت استان

جلسه مدیرعامل شرکت پیشگامان با فعالان علم و صنعت استان

نشست دکتر حقی مدیرعامل شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج با نخبگان علمی و صنعتی استان آذربایجان شرقی در محل سازمان بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا برگزار شد .

 

به گزارش پایگاه خبری سازمان بسیج علمی استان ، این جلسه با حضور دکتر حقی مدیرعامل محترم پیشگامان ، نخبگان علمی و به میزبانی بسیج علمی سپاه عاشورا برگزار گردید .

در این نشست سرهنگ نادر ارسلانی مسئول سازمان بسیج علمی ضمن خوش آمد گویی مهمانان این جلسه به تشریح عملکرد نخبگان استان اشاره کرده و افزود امروز جوانان آذربایجان شرقی با صرف فعل خواستن نشان دادند در همه زمینه های علمی و صنعتی حرف برای گفتن دارند .

نخبگان علمی استان نیز به تشریح ابتکارات خود در زمینه های علمی، صنعتی و پزشکی پرداخته و افزودند حمایت های بسیج علمی استان خصوصا ایجاد مرکز نوآوری شهید فخری زاده تبریز که یکی از اقدامات مناسب و بجای سازمان بسیج علمی استان بود  و مایه ی ایجاد انگیزه بین فعالان علم و صنعت این خطه شده و زمینه سازی سهولت در امر اخذ مجوز های فعالیت دست مایه ی دلگرمی جوانان استان بود .

دکتر حقی مدیر عامل محترم شرکت پیشگامان هم با اشاره به آمادگی حمایت تسهیلاتی از نخبگان افزود پیشگامان بنیاد تعاون بسیج بصورت در اختیار قراردادن تسهیلات حامی مبتکران علمی و صنعتی است .

وی همچنین اضافه کرد حمایت های مالی به سه صورت 12،24و36 ماهه در اختیاران این عزیزان قرار میگیرد .

دکتر حقی با اشاره بر پیش بینی بازار هدف توسظ نخبگان و فعالان عرصه علم و صنعت ،تاکید کرد اداره سازمانی شرکت پیشگامان خود کفا و بی نیاز به منابع مالی غیر شده است .

مدیرعامل شرکت پیشگامان بنیاد تعاونی بسیج همچنین ضمن تشکر و خسته نباشید به نخبگان تلاش گر راه علم در مورد مراحل 5 تا 7 توصیه کردند در بحث مشاوره ای ( حقوقی و بازار ) حتما اقدام نمایند ، در صورت عدم وجود این بند ها بروز مشکل در مراحل بعدی حتمی است .

دکتر امانی مسئول مرکز نوآوری شهید فخری زاده در استان نیز با تشریح اهداف و عملکرد این مرکز افزود هم اکنون 27 طرح مستقر در مرکز داریم که بیست طرح نمونه سازی شده اند و از این تعداد 15 تای آن آماده عرضه به بازار هستند .

وی همچنین با اشاره به مشکلات مالی نخبگان استان گفت ، عمده مسئله و مانع فعالیت این عزیزان کمبود منابع مالی است که به حمدالله با مساعدت شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج این مشکل نیز حل خواهد شد.

نادر ارسلانی مسئول بسیج علمی استان نیز ضمن اشاره به ارائه درخواست های متعدد برای دریافت تسهیلات از سوی نخبگان علمی با رایزنی های لازم با دکتر حقی مدیر عامل محترم شرکت پیشگامان در انتهای جلسه مبلغ 12/000/000/000 ریال تسهیلات برای استان اخذ کردند .

 

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …