خانه / معاونت علمی بسیج دانشجویی / روایت حل مسائل حوزه آب / مهندس خانی: جهاد آبرسانی که از ابتکارات دولت شهید جمهور بود، باعث پیشرفت بی سابقه ای در حوزه پایدارسازی آب شد

روایت حل مسائل حوزه آب / مهندس خانی: جهاد آبرسانی که از ابتکارات دولت شهید جمهور بود، باعث پیشرفت بی سابقه ای در حوزه پایدارسازی آب شد

به گزارش واحد خبری معاونت علمی ناحیه بسیج دانشجوی استان آذربایجان شرقی، مهندس محمد خانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در مصاحبه با خبرنگار اعزامی مطالبی را پیرامون پروژه ­های موفق استان در دولت شهید رئیسی بیان نمودند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه در راستای اجرای طرح بزرگ جهاد آبرسانی که از جمله ابتکارات دولت شهید رئیسی با هدف محرومیت ­زدایی بوده است، در طی دو سال میزان پیشرفت فیزیکی و عملیاتی پایداری آب استان به 92 درصد رسیده است که دومین استان پیشرو در این زمینه می­ باشیم.

به گفته مهندس خانی یکی از تأکیدات مهم دولت شهید رئیسی بر روی ساخت و توسعه تصفیه ­خانه ها بوده است که مبنای پایدارسازی آب استان می­ باشد.

وی در پاسخ به خبرنگار در خصوص گره ­گشایی از پروژه آبرسانی به میانه از طریق سد گرمی چای پس از بیست سال بیان داشت که مجری این پروژه آب منطقه­ ای بوده که در دولت شهید رئیسی پس از بیست سال راکد ماندن پروژه، ضمن حل مسئله مورد نظر گره ­های کار گشوده شده و افتتاح گردید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سبک مدیریت جهادی شهید رئیسی و حضور میدانی ایشان را عامل مهمی دانست که باعث شد در استان و در دو سال اخیر مسائل مهم و راهبردی حل شده و تعداد 420 روستا به آب پایدار دسترسی داشته باشند، خیرین حوزه آب وارد عرصه اجرایی شوند، تصفیه­ خانه ها و شبکه فاضلاب استان شتاب فزاینده ای داشته باشند.

همچنین ببینید

مبتکر طرح «شیر گیاهی پروتئین دار ویژه دیابتی ها»: حضور در تشکل بسیج منجر به پویایی بیشتر من در اجرای طرح های تحقیقاتی ام شد

فرزانه پورحبیب، محقق و پژوهشگر و دانشجوی بسیجی دانشگاه تبریز با اشاره به تمام ناملایماتی …