خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / تشکیل ستاد احصاء مشکلات صنعت استان

تشکیل ستاد احصاء مشکلات صنعت استان

ستاد احصا و حل مشکلات صنعت استان آذرباجان شرقی به همت معاونت علمی،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا با حضور نخبگان علم و صنعت در محل ساختمان شهید مدنی تشکیل جلسه داد .

به گزارش پایگاه خبری سازمان بسیج علمی استان ، نادر ارسلانی مسئول بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا و نماینده شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج کشور در استان آذربایجان شرقی در این جلسه هدف از تشکیل این ستاد را مرتفع سازی مشکلات صنعتی سازی و تجاری سازی نخبگان علمی استان اعلام کرد و افزود ، تعامل در جهت حل مسائل اثر گذار صنعت و اعتماد سازی در این مسیر باید سرلوحه این ستاد باشد .

وی همچنین در این جلسه گفت برای جلب اعتماد و ایجاد انگیزه بین فعالان صنعتی و خصوصا شرکت های نوپا همیشه در دسترس و پاسخگو باشیم . صنعت جایی برای آزمون و خطا ندارد .

نادر ارسلانی درباره حمایت از فعالان صنعت و مرتفع ساختن مشکلات نخبگان صنعتی افزود ، تعامل و تفاهم در بین سه نهاد شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج کشور ، پارک علم و فناوری و همچنین صندوق پژوهش و فناوری استان لازمه و ضرورت این ستاد است .

دکتر احمدی مسئول صندوق پژوهش و فناوری استان آذربایجان شرقی هم در این جلسه گفت ، در حالی که چندماهی از تاسیس صندوق پژوهش نمیگذرد با این حال منابع مالی خوبی برای استان جذب کرده ایم .

وی همچنین افزود ، تلاش ها و حمایت های سرهنگ ارسلانی در جهت مرتفع سازی مشکلات علمی و صنعتی استان ستودنیست .

ایشان با اشاره به تخصیص خط اعتباری با ارائه آیتم هایی از سوی شرکت های دانش بنیان افزود ،ما آمادگی این را داریم تسهیلات سرمایه در گردش 36 ماهه برای شرکت های دانش بنیان اعطا کنیم ، وی گفت: بازه زمانی بازپرداخت تسهیلات به انتخاب شرکت های دانش بنیان تا سی و شش ماه قابل تغییر است .

دکتر فیروزی مسئول کارگروه صنعت ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این ستاد افزود یکی از اصلی ترین مشکلات امروز صنعت تامین نیروی انسانی آن است افزود ، انشاله به همت این ستاد و پیشبرد اهداف ، چالش های صنعتی استان قابل حل خواهد بود .

نادر ارسلانی همچنین با اشاره به قرار گرفتن کشور در جنگ اقتصادی و ضرورت مقابله آن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد : « تولید کنندگان صفوف مقدّم و خط‌شکن‌های این عرصه و این میدان‌اید؛ این میدان هم میدان مهمّی است، میدان خطیری است، میدان جنگ است.   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ »

 

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …