خانه / uncategorized / بازدید از یک شرکت سازنده دستگاه آبیاری بارانی

بازدید از یک شرکت سازنده دستگاه آبیاری بارانی

بازدید علمی از روند اجرای ساخت تجهیزات کشاورزی مکانیزه شده توسط شرکتی در استان به همت مرکز رشد مکاترونیک و رباتیک شهید شفیع زاده صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از استان آذربایجان شرقی، بازدید علمی از روند اجرای ساخت تجهیزات کشاورزی مکانیزه شده توسط شرکتی در استان به همت مرکز رشد مکاترونیک و رباتیک شهید شفیع زاده صورت گرفت. که در این بازدید جمعی از اعضای فعال مرکز رشد از بخش های مختلف این پروژه  و شرکت مذکور بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید به بررسی مسائل تئوری مربوط به روند ساخت دستگاه های آبیاری ، همچون جایگاه این دستگاه ها نسبت به آبیاری سنتی و قطره ای  در نظر گرفته شده برای زمین های کشاورزی با مساحت بالا و سپس ساز و کار ساخت و آیین نامه ها را به صورت کامل جهت آشنایی کلی بازدید کنندگان ارائه شد و بعد بازدید از پروژه توسط مدیرعامل شرکت ادامه یافت.

 

در بازدید از قسمت اصلی دستگاه آبیاری، نحوه مهاربندی ، نحوه حرکت و اتصالات آن ، سیستم کنترول و قسمت های برقی ، کشاورزی و مکانیکی پروژه بررسی شد و با مشخصات کاری تک تک قطعات به کار رفته بر روی دستگاه آشنا شدند.

در ادامه ی بازدید کنندگان به بازدید از قسمت دیگر مربوط به حوزه کشاورزی که با ترکیب علوم فنی و مهندسی در حوزه مذکور پرداختند که وظیفه آسان سازی و صرفه جویی در انرژی و زمان را برای کشاورزی  بر عهده دارد.

 

ضمناٌ شایان ذکر هست ، شرکت مذکور تنها شرکت سازنده این دستگاه در شمال غرب کشور می باشد .

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …