خانه / اخبار / هماهنگی و انسجام در رده ها و مراکز علمی بسیج، برای رسیدن به اهداف مشترک ضروری است

هماهنگی و انسجام در رده ها و مراکز علمی بسیج، برای رسیدن به اهداف مشترک ضروری است

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری؛ دکتر محمدعلی متفکر آزاد، در حاشیه جلسه هماهنگی و هم‌گرائی مراکز علمی سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی  در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تأکید بر لزوم هماهنگی و انسجام در رده‌های بسیج گفت: بسیج یک مجموعه ارزشمند و عظیمی است که با تدبیر امام راحل تشکیل گشته و در آن انسان‌های توانمند و مخلص بدون هیچ چشمداشتی جمع شده و فعالیت می‌کنند و تاکنون در کنار مردم و انقلاب خدمات بزرگ و مفیدی را ارائه کرده‌اند.

وی در ادامه این گفتگو افزود: در مجموعه بسیج سازمان‌ها و مراکز متعددی وجود دارند که مأموریت‌های مختلفی را  انجام می‌دهند و گاها این فعالیت‌ها و مأموریت‌ها به‌صورت جزیره‌ای و یا موازی انجام می‌شود. انجام این امور به این صورت نیز موجب هدر رفت سرمایه‌های مادی و انسانی می‌شود.

رئیس خانه نخبگان استان با اشاره به فعالیت‌های علمی بسیج گفت: درزمینهٔ فعالیت‌های علمی نیز چنین مشکلی در سطح کشور و به‌تبع آن در سازمان بسیج وجود دارد که می‌بایست برای اینکه خروجی این فعالیت‌ها مثمر ثمر بوده و کارایی لازم را برای کشور داشته باشد، هماهنگی و هم‌گرائی سازمان‌ها و مراکز علمی را یک ضرورت مهم دانسته و با انسجام و همکاری  از کارهای تکراری در کشور و سازمان بسیج جلوگیری و به سمت  اهداف مشترک در راستای نیازهای جامعه و کشور حرکت نماییم.

وی با اشاره به‌فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب، امام خامنه‌ای افزود: در راستای فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری، می‌توان اقدامات خوبی را در زمینه‌های علم و فناوری انجام داد.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …