خانه / اخبار / حمایت از دانش بنیان ها مهم ترین رویکرد سپاه است

حمایت از دانش بنیان ها مهم ترین رویکرد سپاه است

در شرایط فعلی حمایت از دانش بنیان ها مهم ترین رویکرد سپاه است وجهادگران علم و فناوری حلقه تبدیل علم به ثروت را تکمیل می کنند.

سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا در آئین افتتاح مرکز رشد و نوآوری شهید فخری زاده گفت: جهادگران علم و فناوری حلقه تبدیل علم به ثروت را تکمیل می کنند ویکی از مهم ترین موضوعات برای بهبود شاخص اقتصاد کشور توسعه و پیشرفت در حوزه علم وفناوری و صنعت است.
فرمانده سپاه عاشورا مردمی کردن علم و فناوری را رمز موفقیت ذکر کرد و افزود: در هشت سال دفاع مقدس وقتی مردم وارد دفاع شدند خودشان اقتصاد جنگ را نیز تامین کردند، در شرایط فعلی نیز اگر علم و فناوری در اختیار مردم باشد می توانند چالش های علمی را برطرف کنند. هر چند که در مسائل علم و فناوری مشکلات زیادی وجود دارد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه برای جبران عقب ماندگی ها باید از راه های میانبر استفاده کنیم تصریح کرد:یکی از این راهکارها پویایی و تحرک شاخص های اقتصادی، تامین امنیت غذایی  و دانش محور کردن کالاهای خدماتی است و همه این موارد با استفاده از دانش بنیان ها امکان پذیر است.

خرم تاکید کرد: بدون تفکر جهادی پیشرفت و توسعه ممکن نیست و شهدای جهاد علمی الگوی ما هستند.
وی حمایت از دانش بنیان ها را یکی از محوری ترین برنامه های سپاه ذکر کرد و افزود: یکی از رویکردهای اصلی سپاه توجه و حمایت از تولیدات دانش بنیان ها به عنوان یک کار فوق العاده است.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …