خانه / اخبار / فراخوان دریافت طرح و ایده های نخبگان برای مرکز نوآوری شهید فخری زاده

فراخوان دریافت طرح و ایده های نخبگان برای مرکز نوآوری شهید فخری زاده

معاونت بسیج، علمی و پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا با همکاری پارک علم و فناوری، اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی و شرکت لیفتراک سازی سهند به تاسیس مرکز نوآوری شهید فخری زاده اقدام نموده است.

 به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی،به منظور توسعه در فضای علم و فناوری استان و ایجاد بالندگی در فرآیندهایکارآفرینی استان فراخوان دریافت ایده و طرح در مرکز شهید فخری زاده آغاز گردیده است.

طرح ها و ایده ها بعد از داوری توسط هئیت داوران( جمعی از اساتید  دانشگاه و صنعت ( در حوزه های تخصصی پذیرش شده و در قالب هسته ها و شرکت های نوپا در این مرکز استقرار یافته و مورد حمایت مادی و معنوی قرار می گیرند.

 مهندسی مکانیک، الکترونیک، مکاترونیک، هوافضا، رایانه، پزشکی، شیمی و پلیمر، طراحی صنعتی، لیزر فیزیک و اپتیک، مدیریت کسب و کار و کارآفرینی، مدیریت و توسعه بازار شامل بازاریابی و بازارسازی داخلی و صادرات، توسعه و گسترش تجارت الکترونیک، نانوفناوری، زیست فناوری، هوش مصنوعی و علوم شناختی، انفورماتیک و سیستم‌های مبتنی بر آی تی از جمله محور‌های اصلی و مهم فعالیت مرکز نوآوری شهید فخری زاده است.

شناسایی افراد خلاق و دارای ایده های ارزشمند ، ایجاد اشتغال پایدار، توسعه شرکت های دانش بنیان، ایجاد حلقه های علم و فناوری، در بین مخترعین، و مبتکرین استان، ایجاد بستر همکاری و هم افزایی بین بخشی، ایجاد ثروت و ارزش افزوده، در واحدهای قابل ارتقاء، همکاری تنگاتنگ با دانشگاه ها و مراکز صنعتی، شناسایی مسئله و حرکت در راستای حل مسئله از جمله مهم ترین اهداف راه اندازی مرکز نوآوری شهید فخری زاده است.

نخبگان دانشگاهی و صنعتی می توانند طرح ها و ایده های خود را به آدرس email:info@fiic.ir ارسال کرده یا در سایتwww.fiic.ir ثبت  نمایند و همچنین می توانند برای دریافت توضیحات بیشتر با شماره همراه 09144114401 تماس  حاصل نمایند.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …