خانه / اخبار / برگزاری پنجمین جشنواره نانو در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

برگزاری پنجمین جشنواره نانو در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

پنجمین جشنواره نانو به میزبانی  دانشگاه آزاد اسلامی تبریز دهم آذر سال جاری برگزار خواهد شد.

سعیده ابراهیمی، دبیر علمی پنجمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری پنجمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز خبر داد و گفت: این جشنواره با رویکرد آموزشی و نمایشگاهی و انتخاب برترین آثار اعضای هیئت علمی و دانشجویان در حوزه نانوفناوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: پنجمین جشنواره نانو دربخش‌های چاپ مقاله، پژوهشگر برتر، کتاب چاپ‌شده، طرح پژوهشی خاتمه‌یافته، اختراع ثبت‌شده و محصول و پیش‌محصول واحد فناور به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های این جشنواره در مقایسه با دوره‌های قبل اظهارداشت: در این دوره صاحبان صنایع حضور دارند و می‌توان ارتباط مستقیمی با فناوران و محصولات حوزه نانوفناوری داشت.

ابراهیمی اضافه کرد: برگزاری دوره آموزشی نانوفناوری در الکتروشیمی، نانوبیوپزشکی، نانوالکترونیک و نانومواد ساختمانی و شیمیایی توسط نخبگان و پیشکسوتان این علم از ویژگی‌های دیگر این جشنواره است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www,۵nanofestival.iaut.ac.ir در این جشنواره ثبت‌ نام و آثار خود را به ایمیل این جشنواره  تا  ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ارسال کنند.

حمایت از توسعه علم، فناوری و تجاری سازی محصولات نانو، شناسایی و تقدیر از افراد حقیقی و حقوقی توانمند و فعال در حوزه فناوری نانو در سطح دانشگاه آزاد اسلامی، هدایت فعالیت‌های واحدهای دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی به سمت فناوری نانو و تشویق فعالیت‌های پیشرو در این زمینه از اهداف برگزاری پنجمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می‌رود.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …