خانه / اخبار / استاد دانشگاه شهید مدنی ‌آذربایجان در جمع سرآمدان علمی ایران قرار گرفت

استاد دانشگاه شهید مدنی ‌آذربایجان در جمع سرآمدان علمی ایران قرار گرفت

فدراسیون سرآمدان علمی ایران دکتر «علیرضا امانی قدیم» عضو هیات علمی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان را در گروه سرآمدان علمی ایران اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج، علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی،بنا به اعلام فدراسیون سرآمدان علمی ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، «دکتر علیرضا امانی قدیم» عضو هیات علمی گروه شیمی کاربردی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با کسب اعتبار علمی ۷۶ و رتبه ۸۱ درفهرست سرآمدان علمی کشور در سال ۱۳۹۹قرار گرفت.

شایان ذکر است معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف دستیابی جمهوری اسلامی ایران به مرجعیت علمی جهانی، فدراسیون سرآمدان علمی ایران را در سال ۱۳۹۴ راه‌اندازی کرده است و سالیانه ۱۰۰ نفر از اعضای هیات علمی کشور را که دارای دستاوردهای پژوهشی هستند شناسایی و حمایت می نماید.

دکتر علیرضا امانی قدیم دارای دکترای تخصصی شیمی کاربردی و از سال 1391عضو هیات علمی گروه شیمی می­باشد. انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر جوان دانشگاه در سال 1394، پژوهشگر برتر دانشکده علوم در سال 1398،  چاپ  43 مقاله در مجلات معتبر علمی بین المللی (ISI)، ارائه بیش از 30 مقاله در سمینارهای علمی و اجرای 3 طرح تحقیقاتی با صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و نیز شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان­شرقی از  دیگر سوابق علمی و پژوهشی این عضو هیات علمی دانشگاه است

گفتنی است فدراسیون سرآمدان علمی کشور، بمنظور گسترش تحقیقات نوین علمی و حرکت در مرزهای دانش، اعطای تسهیلاتی  مانند پرداخت پژوهانه نقدی، آزمایشگاهی و نیز تامین مخارج بکارگیری محقق پسادکتری به منتخبان را، بعهده دارد.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …