خانه / اخبار / محصول دانش‌بنیان «آب‌ اکسیژنه» به تولید انبوه می‌رسد

محصول دانش‌بنیان «آب‌ اکسیژنه» به تولید انبوه می‌رسد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی گفت: محصول استراتژیک «آب‌ اکسیژنه» شرکت دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد این دانشگاه به تولید انبوه می‌رسد.

آرش رنجبران  رپیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی  در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حضور شرکت های دانش بنیان و فعالیت های علمی و دانشگاهی این شرکت ها گفت:در مرکز رشد واحد دانشگاهی ایلخچی دو شرکت دانش‌بنیان مستقر هستند که پروژه‌ها‌یشان را به تولید رسانده‌ و درآمدزایی ایجاد کرده‌اند.

وی آب اکسیژنه را محصولی استراتژیک عنوان کرد و ادامه داد: یک از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد این دانشگاه در زمینه تولید «آب‌ اکسیژنه» کار می‌کند که محصولی استراتژیک برای کشور بوده و کارگاهی در حال استقرار برای تولید انبوه این محصول است که با حمایت های انجام شده این محصول به تولید انبوه می رسد.

رنجبران درباره پروژه‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی اظهار کرد: «مرکز رشد این دانشگاه از فعال‌ترین مراکز رشد بوده که طرح‌های خوب و اقتصادی در آن در حال اجراست و یکی از این مجموعه ها شرکت دانش‌بنیان ایده‌سازان است که نوع فعالیت آنها  ارائه سیستم‌های نرم‌افزاری بوده و نرم‌افزار ویدئو کنفرانس یکی از محصولاتشان است.

رنجبران با بیان اینکه حجم تحقیقات انجام‌شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی به‌اندازه‌ای است که در ارزیابی انجام‌شده توسط حوزه معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی بعد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) رتبه دوم را به دست آورده است.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …