خانه / اخبار / دیدار رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی با دانش آموزان مدرسه میثاق

دیدار رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی با دانش آموزان مدرسه میثاق

رئیس سازمان علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی در راستای ایجاد تعامل و همکاری با حضور در مدرسه میثاق با دانش آموزان این  مدرسه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  روابط عمومی سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی،نادر ارسلانی در این دیداربا اشاره به نقش جوانان دربیانیه گام دوم انقلاب گفت :مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب چشم امیدشان به جوانان است که با فکر،ایده و خلاقیت های آرمان گرایانه و جوان گرایانه خود باعث پیشرفت های علمی و تکنولوژی در کشور شوند.

وی بر اهمیت کسب علم و دانش و یادگیری علوم در زمینه های مختلف تاکید کرد و گفت: در دین مبین اسلام بر علم آموزی و شکافتن دریچه های دانش توصیه های فراوانی شده است و اکنون در دهه پنجم انقلاب امید است دانش آموزان  بیش از پیش در راستای موفقیت های علمی گام بردارند.

رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی بر حمایت از دانش آموزان مبتکر و خلاق تاکید کرد و ادامه داد: دانش اموزان با جهاد علمی موجب سربلندی خانواده خود و کشور عزیزمان خواهند بود.

ارسلانی در این دیدار ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های سازمان علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی رویکرد این سازمان را توانمندی وحمایت از نخبگان اعلام کرد و افزود: استفاده ازظرفیت علمی و پژوهشی نخبگان و حمایت از آنها در جهت کاربردی کردن طرح ها و ایده های خود در اولویت برنامه های این سازمان قرار دارد.

همچنین در این دیدار برارتباط ،تعامل و همکاری دو جانبه سازمان بسیج علمی و پژوهشی و مدرسه میثاق  تاکید شد..

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …