خانه / اخبار / مسدود شدن چند سایت اینترنتی فروش محصولات دارویی غیرمجاز

مسدود شدن چند سایت اینترنتی فروش محصولات دارویی غیرمجاز

در پی گزارش های واصله و بررسی کارشناسان چند سایت فروش انواع محصولات دارویی، مکمل های تغذیه ای و محصولات غیر مجاز آرایشی و بهداشتی مسدود شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دکتر نعمتی معاون غذا و دارو در این خصوص گفت: پس از اخذ گزارش از مورد تخلف های انجام شده و بررسی موضوع و اخذ اطلاعات تکمیلی توسط کارشناسان معاونت محل یکی از دفاتر سایت شناسایی و به محل مورد نظر مراجعت گردید که مقادیر زیادی انواع دارو، مکمل های غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی غیر مجاز مشاهده شد که پس از هماهنگی موضوع با پلیس آگاهی استان کلیه محصولات موجود توقیف گردید.
وی  افزود : با هماهنگی و همکاری پلیس فتا استان نسبت به اخذ اطلاعات تخصصی از سایت های مذکور اقدام و کلیه سایت های موجود خاطیان از دسترس خارج و مسدود گردید.

معاون غذا و دارواظهار کرد: فروش همه محصولات سلامت محور در فضای مجازی را با هماهنگی پلیس فتا رصد می کنیم و سعی داریم این فضا را برای محصولات غیر مجاز ناامن کنیم.

نعمتی ادامه داد: فروش تمامی محصولات دارویی در فضای مجازی حتی در صورت مجاز بودن محصول نیز خلاف قانون بوده و فروش مکمل های غذایی نیز صرفا برای داروخانه ها و با داشتن مجوز سایت مذکور از سازمان غذا و دارو بلامانع می باشد.

 

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …