خانه / اخبار / نشست مشترک محیط زیستی

نشست مشترک محیط زیستی

نشست مشترک رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری  به منظور تعامل دو جانبه برای حل مشکلات زیست محیطی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی،در این نشست مشترک تفاهم نامه اولیه منعقد گردید تا پس از مطالعه وارزیابی تفاهم نامه نهایی به سازمان محیط زیست کشور ارائه شود.

نادر ارسلانی،رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناورری آذربایجان شرقی در این نشست بر استفاده از ایده ها و طرح های نخبگان در جهت حل مشکلات دریاچه ارومیه تاکید کرد و گفت: طرح« سوپر جاذبه های نانو» یکی از ایده های نخبگان استان است که در راستای حل مشکلات دریاچه ارومیه طرح ریزی شده و امید است با کاربردی کردن این نوع طرح ها بسیاری از مشکلات حوزه دریاچه ارومیه  برطرف شود.

وی ،همکاری در طرح بیایان زدایی و کمک به گسترش گیاهان دارویی حوزه آبریز دریاچه ارومیه را به عنوان یکی از طرح های پیشنهادی در این تفاهم نامه ذکر کرد و گفت: بررسی،تحلیل و ارزیابی مشکلات محیط زیست ،نحوه همکاری در جهت حل این مشکلات و ارائه طرح ها و ایده های نخبگان از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مشترک مطرح گردید.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …