خانه / اخبار / برگزاری اولین جشنواره استارتاپی «رویش» در میانه

برگزاری اولین جشنواره استارتاپی «رویش» در میانه

اولین جشنواره شهرستانی رویش با هدف حمایت از ایده های خلاق نخبگان توسط مرکز رشد واحد های فناوری شهرستان میانه در 20 آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان علمی، پژوهشی و فناوری بسیج، مسعود حسنی مدیر مرکز رشد واحد های فناور شهرستان میانه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مرکز رشد واحد های فناور شهرستان میانه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای  این شهرستان مستقر بوده وتحت نظر پارک علم و فناوری استان فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره رویش یک جشنواره استارتاپی در حوزه های فنی مهندسی ،کشاورزی ،علوم پایه پزشکی و مهندسی پزشکی است افزود: شناسایی نخبگان شهرستانی، حمایت از طرح ها، ابتکارات، اختراعات ،ایده های جدید نخبگان و حمایت کسب و کار و رونق تولید از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره علمی است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان میانه با بیان اینکه هیچ محدودیت سنی برای شرکت کنندگان دراین جشنواره وجود ندارد خاطرنشان کرد: هرکدام از افراد هر ایده و طرحی داشته باشند می توانند در این جشنواره شرکت کرده و طرح های خود را در معرض داوری قرار دهند.

حسنی ادامه داد: طرح های مطرح و برتر پشتیبانی شده و قابلیت شرکت های در جشنواره های استانی و ملی را نیز خواهند داشت.

مدیر مرکز رشد واحد های فناور شهرستان میانه از همه  صاحبان ایده،طرح و ابتکارات و اختراعات ؛بویژه دانش آموزان و دانشجویان و عموم جوانان عزیز دعوت نمود با شرکت  و ارائه طرح ها و ایده های خود در این رویداد استارتاپی شرکت نمایند .

وی افزود در این رویداد علمی همه طرح ها و ابتکارات  در معرض دید و داوری گذاشته شده و به رتبه های برتر ضمن اهدای جوایز ارزنده نقدی لوح یاد بود تقدیم می گردد. مهلت ثبت نام در جشنواره ۲۰ آبان ماه و تاریخ برگزاری ۳۰آبان ماه سال جاری است.

علاقمندان می توانند جهت ارسال طرح ها و ایده های خود به سایت  eastp.ir  مراجعه فرمایند.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …