خانه / اخبار / ایجاد شهرک فناوری، از برنامه های راهبردی سازمان بسیج علمی استان/سازمانی دانشی، نتیجه قرارگاه جهادی مدیریت دانش است

ایجاد شهرک فناوری، از برنامه های راهبردی سازمان بسیج علمی استان/سازمانی دانشی، نتیجه قرارگاه جهادی مدیریت دانش است

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی؛ سرهنگ نادر ارسلانی ریاست سازمان بسیج علمی استان، با تاکید بر ضرورت ایجاد شهرک فناوری، اظهارداشت: یکی از برنامه های راهبردی و استراتژیک سازمان بسیج علمی استان ایجاد یک شهرک فناوری در استان است.

 

وی ادامه داد: ایجاد شهرک فناوری مسلما یکی از طرح های موفق در راستای از بین بردن بیکاری قشر تحصیلکرده استان است.

 

ریاست سازمان بسیج علمی استان، با تکیه بر تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم از انقلاب، گفت: علم و پژوهش را زمانی می توانیم به ثروت تبدیل کنیم که واقعا بتوانیم بستر لازم را برای تولید ثروت ایجاد کنیم.

 

وی خاطرنشان ساخت: از آنجائیکه شهرک فناوری نیز از طریق اقتصاد دانش محور ( دانشی که به اقتصاد کمک می کند )، اداره می شود، امید می رود قدم های مثبتی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در استان برداشته شود.

 

ارسلانی در مورد آخرین وضعیت از ایحاد این شهرک نیز تشریح کرد: واگذاری زمین ها ازطریق املاک پیگیری شده است، البته برای تحقق کامل این امر، همکاری تمام سازمان ها، ارگان ها و نهادهایی که نسبت به اجرای گام دوم حساسیت دارند نیاز است.

 

وی ایجاد شهرک فناوری را حرکت رو به جلوئی برای از بین بردن بیکاری عنوان نمود و ابراز داشت: از مشکلات جامعه امروز اشتغال جوانان است که شهرک فناوری می تواند برای شرکت های نوپا و دانش بنیان به عنوان شتاب دهنده بوده و بستر مناسبی را جهت کارآفرینی ایجاد کند.

 

سازمانی دانشی، نتیجه قرارگاه جهادی مدیریت دانش است

ریاست سازمان بسیج علمی استان همچنین با تاکید بر اهمیت قرارگاه جهادی مدیریت دانش، اظهارداشت: این قرارگاه یکی از بسترهای مهم و ماموریت های ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان بسیج علمی کشور است.

 

وی قرارگاه جهادی مدیریت دانش را از عوامل بالا بردن بهره وری دانست و تصریح کرد: بهره وری بالا زمانی اتفاق می افتد که دانش سازمانی بالا برود و سازمانی دانشی بسازیم که بتواند موفق شود.

 

ارسلانی با بیان این که، سازمانی می تواند پیشرو و موثر باشد که دارای دانش سازمانی باشد، افزود: دانش سازمانی باید تخصصی و کارشناسانه باشد و نیروها نسبت به موضوعات دید علمی و تخصصی پیدا کنند.

 

وی خاطرنشان ساخت: در این راستا، مابين رده های نیروهای مسلح جلسات متعددی برگزار شده و خواهد شد.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …