خانه / اخبار / رسانه ملی سعی دارد تا اساتید و نخبگان را به عنوان گروه های مرجع به مردم معرفی کند

رسانه ملی سعی دارد تا اساتید و نخبگان را به عنوان گروه های مرجع به مردم معرفی کند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی؛ مرتضی صفری در نشست هم اندیشی با ریاست و اعضای شورای نخبگان سازمان بسیج علمی استان، با بیان این که صداوسیما در سایه تعامل و همراهی سایر نهادهای انقلابی میتواند تحول های بزرگی را رقم بزند، اظهارداشت: قطعا این تعامل می تواند در حل بسیاری از مشکلات و تسریع در برخی از فرآیندها مفید و موثر واقع شود.

 

 

وی با تاکید بر این که، کشور ما گران اداره میشود، تصریح کرد: در مدیریت ها کمتر توجهی به بهره وری میشود که برخی هزینه های اضافی را در پی دارد.

 

مدیرکل صداوسیمای استان، همچنین با انتقاد از وجود ضعف مدیریت در دستگاه های دولتی، اذعان داشت: در انتخاب مدیران توجهی به سواد مدیریتی آنان نمیشود، مدیریت علمی است که باید آن را تحصیل و تجریه کرد.

 

وی سیاست زدگی زیاد را ناشی از ضعف مدیریت دانست و گفت: سیاست زدگی باعث به حاشیه رفتن فضای علمی شده و اجازه نمیدهد فردی که علم مدیریت را دارد رشد کند و از توانائی های خود حرف بزند، و اگر حرفی هم زده باشد حذف شده و به انزوا خواهد رفت.

 

صفری به برخی از بحث های مطرح درمورد پخش سریال گاندو پرداخت و ابرازداشت: شاید در این سریال برخی از قسمت ها تنها قلم نویسنده باشد، اما در کل از روی یک پرونده امنیتی ساخته شده است و اصل ماجرا صحیح و مطابق واقعیت بود.

 

 

وی پخش این گونه سریال ها را برای به رخ کشاندن نعمت امنیت و زحمات گمنامانه دستگاه های امنیتی ضروری خواند و یادآور شد: مردم در این سریال به وضوح دیدند که نفوذ چگونه میتواند اتفاق بیفتد و چگونه تلاشگران عرصه امنیت لرزه بر اندام جاسوسان، منافقین و افراد سست عنصر می اندازند.

 

 

مدیرکل صداوسیمای استان، از مورد مخاطره بودن اعتقادات مردم هشدار داد و عنوان داشت: شاید چند سال پیش کمتر کسی باور میکرد که تهاجم فرهنگی در نرم افزار یک گوشی هوشمند خلاصه شود که کاملا نرم و در عین حال آهسته و پیوسته به هویت یک جوان و نوجوان آسیب زده شود.

 

 

   

وی با تاکید بر این که باید رسانه پاسخگوی سوالات قشر جوان و نوجوان باشد، گفت: منافقین در لیبرتی با گردان های سایبری خود که حدود 800 نفر هستند، به صورت شبانه روزی به تولید شبهات و محتویات ضد دینی میپردازند و کم کاری رسانه های داخلی باعث بی جواب ماندن این شبهات میشود.

 

 

 

صفری، با استقبال از دعوت اساتید و نخبگان در برنامه های تولیدی شبکه سهند، اظهارداشت: سعی داریم تا با دعوت از نخبگان برتر که قابلیت طرح شدن در جامعه را دارند، گروه های مرجع را در اذهان عمومی از سلبریتی ها به اساتید و نخبگان سوق دهیم.

 

 

وی با بیان این که، صدا و سیما آمادگی هر گونه تعامل با سازمان بسیج علمی استان را دارد، گفت: فعالیت های این سازمان برای حمایت از قشری که در بروکراسی های درهم تنیده غرق هستند بسیار ازشمند است و رسانه ملی آمادگی هرگونه تعامل و کمک را اعلام میدارد.

 

 

مدیرکل صداوسیمای استان، به پیگیری بدون ملاحضه گفتمان انقلاب تاکید کرد و عنوان کرد: با همه فشارهای مدیران، برنامه های مطالبه و تراز با قوت به راه خود ادامه می دهند، معتقدم باید رسانه ملی مطالبه گر باشد تا مردم بدانند که ضعف برخی از مسئولین، ضعف نظام نیست.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …