خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / نشست همکاری های دوجانبه بسیج علمی استان و مجموعه اتکا

نشست همکاری های دوجانبه بسیج علمی استان و مجموعه اتکا

نشست همکاری های دوجانبه بسیج علمی استان و مجموعه فروشگاه اتکا نیروهای مسلح برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،نشست همکاری بسیج علمی سپاه عاشورا و مجموعه اتکا استان برگزار شد .

ارسلانی مسئول بسیج علمی،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا در این نشست ضمن تشریح عملکرد مرکز نوآوری شهید فخری زاده گفت ،به همت جوانان نخبه استان دست آوردهای بزرگی در صنعت ممواد غذایی و کشاورزی بدست آورده ایم و میتوانیم ظرفیت های خود را در اختیار مجموعه اتکا استان قرار دهیم .

وی گفت برای اولین بار لاک های نگهدارنده قوطی کنسروهایی که از کشور چین وارد میشد را در مرکز نوآوری بطور کاملا بومی تولید کرده ایم و با این کار از خروج ارز جلوگیری کرده و با نرخ پایین تر و کیفیت بالاتر آن را در اختیار صنعت غذایی کشور قرار می دهیم.

ارسلانی با اشاره بر ظرفیت های مرکز نوآوری شهید فخری زاده و تولید کودهای ارگانیک و قارچ کش های بومی نخبگان استان گفت آمادگی کامل داریم تا این محصولات را در جهت بهره وری فروشگاه اتکا در بحث تولیدات کشاورزی این مجموعه قرار دهیم .

رضا امیری مدیرعامل مجموعه اتکا در استان ضمن ابراز خرسندی از موفقیت های بسیجیان در تولید محصولات دانش بنیان گفت ،باعث افتخار استان خواهد بود که از تلاش و افتخارآفرینی های جوانان بومی بهره ببریم .

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …