خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / بهره وری از هوش مصنوعی در اجرای آموزش بیهوشی

بهره وری از هوش مصنوعی در اجرای آموزش بیهوشی

کنفراس علمی گروه بیهوشی در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز برای نخستین بار با استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای کاربردی آن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی،  دکتر عیسی بیله جانی مدیر گروه آموزشی  بیهوشی و مراقبت های ویژه دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: هوش مصنوعی بعنوان زیر شاخه ای از علوم رایانه ای در سال های اخیر جهش قابل ملاحظه ای داشته است و دانشمندان پزشکی کشور در راستای تامین سلامت و بهبود زندگی مردم تلاش می کنند از هوش مصنوعی در امر بهبود آموزش، تحقیقات و درمان بیماران بهره ببرند.
وی با توصیف اینکه کنفرانس آموزشی گروه بیهوشی با کمک هوش مصنوعی تهیه و با کمک ابزارهای هوش مصنوعی ارائه شد گفت: فارغ التحصیلان گروه آموزشی بیهوشی و مراقبت های ویژه دانشگاه  علوم پزشکی تبریز از نظر توانمندی های علمی و مهارت های عملی در کشور زبانزد هستند و تلاش می کنند از علوم به روز بهره ببرند. این کنفرانس هم اولین قدم در جهت استفاده بهینه از هوش مصنوعی در اجرای برنامه های آموزشی هست.
 دکتربیله جانی در ادامه گفت: هدف ما آشنایی همکاران با تازه ترین دستاوردها در حوزه هوش مصنوعی و کاربرد آن در بیهوشی و مراقبتهای ویژه هست که خوشبختانه مورد توجه متخصصین و دانشجویان قرار گرفت.
بنا به همین گزارش دکترسولماز فخاری جانشین رئیس اتاق های عمل و بیهوشی مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی امام رضا(ع) تبریز و دکتر مرجان دهدیلانی عضو هیات علمی گروه آموزشی بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سخنرانی خود  به ارایه آخرین مطالب، اطلاعات، پیشرفت ها و یافته های علمی در خصوص هوش مصنوعی پرداختند.
گفتنی است، گروه هدف این کنفرانس، متخصصین بیهوشی، دستیاران تخصصی و فوق تخصصی و دانشجویان پزشکی بودند که روز پنج شنبه هفتم اردیبهشت ماه 1402  در سالن کنفرانس مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی امام رضا(ع) دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …