خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / بسیج یعنی نیروی كارآمد كشور برای همه میدانها

بسیج یعنی نیروی كارآمد كشور برای همه میدانها

پیام تبریک مسئول بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) ، بدین شرح است؛

بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی (ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.

هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. گمان غلطی است اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم. بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی حضرت امام خمینی (ره ) و عدالت خواهی میلیون ها انسان باایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

سرهنگ ارسلانی به وظیفه بسیج از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد (آنجايي كه مساله ارزشها و اساس انقلاب و حاكميت دين خدا مطرح مي‏باشد، زمان حضور بسيج در صحنه است) در جمع بسيجيان استان اردبيل. ۱۳۷۹/۵/۶ ، و افزود وظیفه ی اصلی ما بسیجیان هر لحظه که در هر صحنه ای نیاز باشد حضور یابیم .

امروزه نیاز کشور به بی نیازی از علم و صنعت است ، بسیج امروز به دنبال حرکت در مسیر توسعه علم ، پیشبرد اهداف علمی کشور و بی نیازی و انشالله صدور علم به سایر نقاط جهان است .

سرهنگ پاسدار نادر ارسلانی

مسئول بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …