خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / معاونت علمی سپاه عاشورا: حمایت از تولید یعنی حمایت از نخبگان

معاونت علمی سپاه عاشورا: حمایت از تولید یعنی حمایت از نخبگان

سردار عباس قلی زاده در بازدید از نمایشگاه فناورانه “تا ثریا” :  نمایشگاه های فناورانه بهترین مکان برای تجاری سازی اختراعات است.

به مناسبت هفته بسیج نمایشگاهی تحت عنوان” تا ثریا ” با  مشارکت نخبگان استان و حضور فرمانده محترم سپاه عاشورای استان، سردار عباسقلی زاده ، جمعی از اعضای شورا‌ و چهره های دانشگاهی به همت سازمان بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا افتتاح شد.
سردار عباسقلی زاده ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای نخبگان علم و صنعت که در راه بی نیاز سازی کشور تلاش می‌کنند ابراز داشت ؛ حمایت مادی و معنوی از نخبگان جامعه بایستی از دغدغه های تمامی دستگاه های اجرایی باشد.
 فرمانده سپاه عاشورا در استان ضمن بازدید از تمامی مخترعات و غرفه های حاضر توضیحات محصولات را بادقت بررسی و با نخبگان به بحث و تبادل نظر پرداخت و یادآور شد : نمایشگاه های فناورانه بستر و مکان خوبی برای تجاری سازی ایده ها و‌ اختراعات جوانان است .
فرمانده سپاه عاشورا در بازدید از این نمایشگاه از معاونت علمی سپاه سرهنگ نادر ارسلانی در جهت تلاش های بی وقفه برای حمایت های مادی و معنوی از نخبگان و فعالان علم و صنعت قدردانی کردند.
نمایشگاه ” تا ثریا”  ۲۹ آبان ماه با مشارکت واحد های شهرستان سازمان بسیج علمی استان و همچنین با حضور جمعی از خانه نخبگان تبریز در محل لیفتراک سازی سهند واقع در قراملک برگزار شد.
در این نمایشگاه محصولات تولیدی صنعتی، کشاورزی ،نظامی و امنیتی ساخته شده توسط نخبگان استان  به دید عموم گذاشتند
به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه فناورانه و نوظهور علمی استان تحت عنوان تا ثریا در مرکز نوآوری شهید فخری زاده برپا و دست آوردهای پزشکی مکانیک رباتیک دفاعی کشاورزی و غذایی در آن به نمایش گذاشته شده است.
در این نمایشگاه نیز محصولات ارائه شده نشان داد کشور به سمت بی نیازی صنعتی و علمی و به سرعت در حال حرکت است.
 جوانان نخبه ، دانشمندان،  دانشجویان با تمرکز بر روی پیشبرد اهداف علمی در تمامی زمینه ها بستر هموار سازی تولید داخل را فراهم کردند که این نمایشگاه امسال برای اولین بار دست آورد های خلاقانه و مبتکرانه جوانان استان به معرض دید گذاشته شده بود .
 سرهنگ ارسلانی مسئول  سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا هدف از ایجاد این نمایشگاه را تشویق هر چه بیشتر نخبگان استان توصیف کرده و یادآور شدند به حمدالله و به یاری خداوند جوانان استان به سرعت در مسیر پیشبرد اهداف علمی پژوهش و فناوری در حال صعود هستند.
سردار عباس قلی زاده در بازدید از نمایشگاه فناورانه “تا ثریا” :  نمایشگاه های فناورانه بهترین مکان برای  تجاری سازی ایده هاست.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …