خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / افتخار غرور آفرین سپاه همزمان با سالروز مبارزه با استکبار

افتخار غرور آفرین سپاه همزمان با سالروز مبارزه با استکبار

دلیر مردان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرارسیدن سیزدهم آبان ماه یادآور حماسه سیزده آبان سال 1358 مصادف با تسخیر لانه جاسوسی امریکا که روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است ، دوازده آبان 1400 با یک عملیات غرور آفرین ،شکستی دیگر بر پیکره بین المللی امریکای طمع کار وارد کردند.

به گزارش پایگاه سازمان بسیج علمی آذربایجان شرقی : با اقدامات واکنش سریع و مقتدرانه جان برکفان شجاع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات سرقت دریایی نفت ایران توسط آمریکا ناکام ماند.

آمریکا در این اقدام یک نفتکش حامل نفت صادراتی ایران را در آب های دریای عمان مصادره کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر در حال حرکت به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد.

همزمان غیورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش آن را بازپس گیری کرده و به سوی آب های سرزمینی ایران هدایت کردند.

در ادامه  تروریست های آمریکایی با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه نیروهای جان برکف سپاه ناکام ماندند.

تروریست های آمریکایی مجددا با استعداد بسیار و با استفاده از چند ناو جنگی بیشتر تلاش کردند مسیر حرکت نفتکش را سد کنند که باز هم موفق نشدند. این نفتکش هم اکنون در آب های سرزمینی کشور عزیزمان ایران است.

روابط عمومی سپاه پاسداران در اطلاعیه ای با اشاره به اقدام همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در ناکام سازی این عملیات، آمده است: رزمندگان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی‌برن  بر روی عرشه نفتکش حامل نفت سرقت شده  آن را تصرف و به سوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند.

سرهنگ پاسدار ارسلانی ، رییس سازمان بسیج علمی استان هم با انتشار پیامی ضمن یادآوری حماسه روز سیزده آبان و تسخیر و تخلیه لانه جاسوسی دشمن قسم خورده مردم ایران افزود :

افتخار غرور آفرین دیگری به ویترین حماسه های کشور و سپاه اضافه شد .

برادران نیروی دریایی سپاه نشان دادند جان بر کف و در همه شرایط حافظ منافع مردم و کشور هستند و به هیچ متجاوزی اجازه دست درازی و جسارت به حریم کشور را نمیدهند .غیور مردان ما به امریکا و دنیا پیامی با این دلاوری دادند  ««« دیگر دوران استعمار و چپاول تمام شده »»»

ضمن تبریک این موفقیت به ملت ایران ، سپاه پاسداران و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، سرافرازی میهن عزیزمان ایران را از خداوند متعال خواستارم.

 

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …