خانه / معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی / اجرای طرح جامع راهیان پیشرفت با هدف امیدآفرینی و تقویت روحیه خودباوری و «ما می توانیم» آغاز شد

اجرای طرح جامع راهیان پیشرفت با هدف امیدآفرینی و تقویت روحیه خودباوری و «ما می توانیم» آغاز شد

اجرای طرح جامع راهیان پیشرفت به همت معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی و با هدف امیدآفرینی و تقویت روحیه خودباوری و «ما می توانیم» آغاز شد.

به گفته مسئول معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان، طرح جامع راهیان پیشرفت شامل سه مجموعه برنامه می باشد که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در نیمه دوم سال اجرایی خواهند شد. بخش اول شامل اردوهای بازدید علمی از شرکت ها و کارخانجات موفق و دارای فناوری پیشرفته که در سطح استان وجود دارند می باشد. در بخش دوم طرح برنامه هایی در قالب نشست و همایش با هدف ترویج گفتمان علم و پژوهش طراحی و اجرا خواهد شد. بخش سوم طرح نیز شامل برگزاری سمینارهای تخصصی با ارائه ابرپروژه ها، شرکت ها یا کارخانجات بزرگی که دستاورد ملی محسوب می شوند می باشد.

مهندس فاضل افزود: اجرای بخش اول طرح جامع راهیان پیشرفت با برگزاری اردوهای بازدید علمی در شهرستان های سراب، جلفا، هشترود و شبستر آغاز شده و مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته تا نیمه اول آبان ماه، تمامی دانشگاه های اصلی شهرستان ها و دانشگاه های بزرگ تبریز بخش اول طرح را اجرایی خواهند کرد. در انتخاب مجموعه های هدف بازدید سعی شده است به جهت ترسیم پیشرفت های صورت گرفته در صنایع مختلف، اصل بالابودن فناوری های به کار رفته در آن رعایت شود.

لازم به ذکر است طرح جامع راهیان پیشرفت با هدف امیدآفرینی و تقویت روحیه خودباوری و «ما می توانیم» در بین دانشجویان، توسط شبکه علمی بسیج دانشجویی دانشگاه های بزرگ استان اجرا می شود.

 

همچنین ببینید

مبتکر طرح «شیر گیاهی پروتئین دار ویژه دیابتی ها»: حضور در تشکل بسیج منجر به پویایی بیشتر من در اجرای طرح های تحقیقاتی ام شد

فرزانه پورحبیب، محقق و پژوهشگر و دانشجوی بسیجی دانشگاه تبریز با اشاره به تمام ناملایماتی …