خانه / اخبار / تجلیل از منتخبان استانی جایزه بنیاد البرز در تبریز

تجلیل از منتخبان استانی جایزه بنیاد البرز در تبریز

۶ نفر از برگزیدگان استانی همایش ملی نخبگان پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز در تبریز تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از آذربایجان شرقی، رضا پیوندی از دانشکده علوم پزشکی مراغه ، وحید مایلی و محمدرضا دانشور از دانشگاه تبریز، جعفر بهاری و معصومه کریمی از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و مهناز پیروی از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز منتخبان استانی همایش امسال جایزه بنیاد البرز هستند.

جایزه بنیاد البرز هر ساله به نخبگان، پژوهندگان، دانشجویان، دانش آموزان و ممتازان حوزه علمیه به یاد واقف زنده یاد حسینعلی البرز اعطاء میشود.

در پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز  ۵۸ نخبه کشور در 17 استان کشور برتر شناخته شدند.

به گفته مدیر بنیاد البرز  ۵ دانشمند، ۶ مخترع، 40 دانشجو و ۷ طلبه امسال برگزیده جایزه بنیاد البرز شده اند.

جعفر بهادری، دانشجوی منتخبی است که دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بوده و تالیف و ترجمه چهار عنوان کتاب، ارائه ۶۰ مقاله در مجلات علمی و کنفرانس‌های ملی و بین المللی، مشارکت در هشت طرح پژوهشی دانشگاه‌ها و سازمان‌های مختلف را در کارنامه خود دارد.

وی در رابطه با اهمیت این جایزه، گفت: دریافت این جایزه ارزشمند باعث شد تا انگیزه مضاعفی در راستای انجام فعالیت‌های علمی کسب کنم. تلاش خواهم کرد در عرصه‌های علمی و فرهنگی بیش از پیش موثر واقع شده و در مسیر رشد و تعالی کشورمان که آرزوی استاد البرز بود، حرکت‌های خویش را تداوم بخشم.

دکتر رامین حبیبی از پژوهشگران برتر و عضو هیات علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه، استاد راهنمای جعفر بهادری هستند.

معصومه کریمی دیگر دانشجوی منتخب این جایزه، دارای مدرک دکتری مهندسی برق و قدرت دانشگاه شهید مدنی آذربایجان‌ بوده و تالیف و ترجمه شش عنوان کتاب، ارائه ۳۴ مقاله در مجلات علمی و کنفرانس‌های ملی و بین المللی و ثبت دو مورد اختراع را در کارنامه علمی خود دارد.

دکتر سجادنجفی از اساتیدبرجسته گروه برق دانشگاه وپژوهشگر منتخب و برتر استان آذربایجان شرقی استاد راهنمای خانم کریمی میباشد.

معصومه کریمی در مورداهمیت این جایزه گفت: با توجه به این‌که این جایزه با بررسی‌‌های علمی و بر مبنای سوابق علمی و پژوهشی به افراد منتخب اهدا می‌شود، جایزه بسیار ارزشمندی است و بنده نیز از دریافت این جایزه بسیار خرسندم و بیش از پیش در این راستا فعالیت خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ،بنیاد البرز در سال ۱۳۴۲ توسط «مرحوم حسینعلی البرز» با هدف اشاعه فرهنگ علمی کشور تاسیس شده و در سال ۱۳۵۷ نیز به عنوان وقف علمی، به فعالیت‌هایش تداوم بخشید.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …