خانه / اخبار / تاکید بر همکاری مشترک سازمان بسیج علمی و پژوهشی و اداره کل ارتباطات آذربایجان شرقی

تاکید بر همکاری مشترک سازمان بسیج علمی و پژوهشی و اداره کل ارتباطات آذربایجان شرقی

نادر ارسلانی رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری و محمد فرزاد مدیر کل ارتباطات و فناوری استان آذربایجان شرقی در دیدار مشترک بر همکاری دوجانبه در راستای تامین تجهیزات ارتباطی استان تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، نادر ارسلانی، رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی در این دیدار مشترک که در دفتر مدیر کل ارتباطات و فناوری استان صورت گرفت از آمادگی این سازمان در جهت تامین قطعات ارتباطی و زیر ساختی استان در زمینه های مختلف خبر داد.

وی تاکید کرد: متخصصان سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان آذربایجان شرقی در زمینه های مختلف و با همکاری شرکت های دانش بنیان در صدد هستند نیازهای مختلف در حوزه های صنعت، تجهیزات مخابراتی، علم و فناوری و زیرساختی را فراهم کنند تا با تامین این قطعات از واردات بی رویه محصولات و قطعات خارجی  به کشور بی نیاز شویم.

ارسلانی با اشاره به اینکه فنآوري اطلاعات و ارتباطات به عنوان عمده ترين محور تحول و توسعه  در جوامع انسانی مطرح است گفت: بنابراین در جهت ایجاد تحول و توسعه ارتباطی در کشور باید  از  ظرفیت نخبگان در حوزه تجهیز و تکمیل زیرساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات بهره مند شد.

در این دیدار مقرر شد اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیازهای تجهیزات ارتباطی خود را مطرح کرده و نخبگان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی نیز در تولید این قطعات اقدام کنند.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …