خانه / اخبار / بازدید رئیس سازمان بسیج علمی از آموزش انلاین مدارس معراج اندیشه

بازدید رئیس سازمان بسیج علمی از آموزش انلاین مدارس معراج اندیشه

رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی از روند اجرای طرح آموزش مجازی دانش آموزان مجموعه آموزشی معراج اندیشه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، با توجه به تعطیل شدن کلاس های آموزشی در ایام قرنطینه  آموزش های حضوری به کلاس های انلاین تبدیل شده اند. مدارس معراج اندشه نیز در طی این مدت با برگزای کلاس های اموزش انلاین تلاش می کنند تا دانش آموزان با شرکت در کلاس های آموزشی از طریق سایت رزمندگان بتوانند  مابقی دروس سال تحصیلی خود را ادامه دهند.

نادر ارسلانی رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی به منظور ارزیابی و بررسی آموزش های انلاین از این مجموعه اموزشی قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید گفت: با آموزش های آنلاین مدارس معراج اندیشه آموزش تعطیل نیست و در جهت جبران عقب افتادگی وضعیت تحصیلی و اموزشی در طی این دوماه اقدامات موثری از طریق آموزش های انلاین صورت می گیرد.

ارسلانی با اشاره به اینکه ارتباط دو سویه ای بین اساتید و دانش اموزان برگزار می شود اظهارداشت:در آموزش های آنلاین مدارس معراج اندیشه بیش از 60 درصد دانش آموزان حضور داشتند و ارتباط دوسویه و هماهنگی بین دانش آموزان و اساتید برقرار بود و همه این موارد نشانگر این است که اموزش تعطیل بردار نیست.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …