خانه / اخبار / برگزاری استارت آپ ویکند بین المللی صنعت برق در تبریز

برگزاری استارت آپ ویکند بین المللی صنعت برق در تبریز

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با همکاری مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز اولین رویداد استارت آپ ویکند بین المللی صنعت برق را در سوم اردیبهشت ماه سال 99 در تبریز برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی،پژوهشی آذربایجان شرقی، دکتر علی پورزیاد رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار ما گفت:این رویداد در جهت حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر ایده های نو و تجاری سازی آنها در حوزه صنعت و در کنار آن حل چالش موجود در صنعت برگزار می شود.

وی افزود : شرکت توزیع برق استان آذربایجان شرقی با همکاری مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریزبا هدف مشارکت دادن دانشگاهیان و متخصصین این حوزه در رفع چالش های موجود در این صنعت، به برگزاری این رویداد   بزرگ و بین المللی صنعت برق کشور اقدام نموده است.

 پورزیاد ادامه داد: بهره مندی از تجارب و دانش بزرگان صنعت برق، حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر ایده های نو ،امکان تیم سازی و شروع کسب و کار،آشنایی با متخصصین و علاقه مندان صنعت برق،بهره مندی از کارگاه های آموزشی متنوع و … از جمله مهم ترین اهداف برگزاری رویداد بین المللی استارت‌آپ ویکند عنوان شده است.

 دکتر پورزیاد محورهای برگزاری این رویداد بین امللی را ، کاهش پیک بار در زمان اوج مصرف، مدیریت مصرف انرژی و تحول دیجیتال در صنعت برق را ذکر کرد.

رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز  مهلت ارسال ایده های فناورانه و نوآرانه در صنعت برق را هشم اسفند ماه و  و اعلام نتایج مرحله اول را ۱۳ اسفندماه۹۸ اعلام کرد.

وی ادامه داد : محققان ،پژوهشگران و تمامی علاقه مندابه شرکت در این رویداد جهت ارائه طرح ­های خود به دو روش زیر می­توانند اقدام نمایند:۱)  تهیه فیلم از طرح و یا ایده محوری مبتنی بر محورهای ارائه شده برای رویداد:

علاقه مندان به ارائه طرح می­توانند از کلیات طرح خود فیلمی به مدت حداکثر ۳ دقیقه و حداکثر ۴ مگابایت تهیه و برای بررسی­ های اولیه در مرحله ثبت ایده به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند.

۲)تهیه Power Point از طرح و یا ایده محوری مبتنی بر محورهای ارائه شده برای رویداد:

علاقه مندان در صورت عدم امکان تهیه فیلم می­توانند با دانلود نمونه Power Point بارگذاری شده در سایت با رعایت حداکثر حجم ۴ مگابایت، نسبت به ارائه طرح خود براساس موارد خواسته شده اقدام نمایند. لذا ضروریست بعد از تکمیل Power Point  مذکور و تبدیل آن به pdf در مرحله ثبت ایده فایل خود را برای بررسی­های اولیه به دبیرخانه رویداد واقع در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز ارسال گردد.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …