خانه / اخبار / دیدار مسئول سازمان بسیج علمی استان با شهردار منطقه 9 / لزوم احداث شهرک فناوری در تبریز

دیدار مسئول سازمان بسیج علمی استان با شهردار منطقه 9 / لزوم احداث شهرک فناوری در تبریز

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی، سرهنگ نادر ارسلانی مسئول سازمان بسیج علمی استان، با دکتر نسیانی شهردار منطقه 9 و دکتر محمدرضا روشنی مسئول مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و پژوهش شهرداری تبریز، دیدار کرد.

 

مسئول سازمان بسیج علمی استان در این دیدار بر اقدامات سازمان بسیج علمی در راستای حل چالش های استانی اشاره کرده و اظهار داشت: سازمان بسیج علمی استان، از ظرفیت های ویژه ای در رابطه با بهبود سیاست های کلی برای عمران و آبادی استان برخوردار است.

 

وی با تاکید بر لزوم احداث شهرک فناوری و استقرار شرکت های دانش بنیان در آن، تصریح کرد: باید سعی داشت با استفاده از ظرفیت های داخلی، حمایت های لازم را از نخبگان کشوری و استانی به عمل آورد.

 

دکتر محمدرضا روشنی مسئول مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و پژوهش شهرداری تبریز، در این دیدار به اهمیت راهبردهای مقام معظم رهبری در طول بازه های زمانی مختلف پرداخت و گفت: اقتصاد مقاومتی، شهرسازی اسلامی، جهاد فرهنگی، مدیریت جهادی، نقش مهم فرهنگ در پیشرفت های شهری و… موارد از جمله راهبردهای مهم مقام معظم رهبری است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

 

 

دکتر رستمی ریاست خانه نخبگان سازمان بسیج علمی استان نیز بر لزوم حمایت از نخبگان دانشگاهی، سازمان دهی نخبگان و همچنین ترسیم مسیر حرکت برای آنان تاکید کرد.

 

دکتر محمدیان مسئول کارگروه فناوری اطلاعات سازمان بسیج علمی استان نیز با تاکید بر استفاده از فناوری I.O.T ، سرمایه گذاری خطرپذیر، مسیردهی به مراکز رشد، اتحاد بین شرکت ها و…، تصریح کرد: اجتماع سرمایه گذاران و نخبگان در قالب یک شهرک فناوری با تسهیل مدیریت می تواند بسیار مفید واقع شود.

 

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …