خانه / اخبار / معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا: سازمان بسیج علمی استان، بر طرح های اعتلای بسیج توجه ویژه ای داشته باشد

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا: سازمان بسیج علمی استان، بر طرح های اعتلای بسیج توجه ویژه ای داشته باشد

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی، سرهنگ گل محمدزاده معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج علمی استان، با تاکید بر این که تهدیدات دشمن وابسته به پیشرفت کشور است، اظهار داشت: پیشرفت کشور در همه جنبه ها می تواند تهدیدات را در حوزه های مختلف کمرنگ کند.

وی با بیان این که نباید از حوزه نظری انقلاب غافل شد، ابراز داشت: با توجه به این که حوزه نظری انقلاب در تهاجم دشمنان قرار دارد، نباید از این حوزه در کنار سایر حوزه های علمی غافل شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا بر مورد توجه بودن طرح های اعتلای بسیج توسط سازمان بسیج علمی تاکید کرد و گفت: باید سازمان بسیج علمی استان بر پیشبرد تمامی طرح های اعتلای بسیج با کمک نخبگان و اساتید توجه ویژه ای داشته باشد.

وی به ارتباط تنگاتنگ بسیج علمی با دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: با تلاش های مجموعه بسیج علمی استان این ارتباط بسیار نزدیک شده است که باید ضمن حفظ این ارتباط، سعی در بیشتر کردن آن نیز داشته باشیم.

گلمحمدزاده با تاکید بر اهمیت بخش ارتباط با صنعت دانشگاه ها اذعان داشت: اگر بخش ارتباط با صنعت دانشگاه ها فعال باشند، باعث حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و کارآفریتی خواهند شد و هنچنین دانشگاه ها توانایی اسقلال مالی را خواهند داشت.

وی تشویق و حمایت از مقالات بسیج را مهم خواند و افزود: بعضا برخی از جوانان با تلاش های خود مقالات علمی پرباری را به ثمر می رسانند که باید از آنان حمایت کرد.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …