خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / فراخوان شرکت در بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی

فراخوان شرکت در بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی

فراخوان ثبت‌نام بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی اعلام شد و متقاضیان می‌توانند از ۶ شهریورماه تا ۶ مهرماه نسبت به ارسال آثار و ثبت‌نام اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار می‌شود و ثبت‌نام در این دوره از جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از ۶ شهریورماه آغاز می‌شود و تا ۶ مهرماه ادامه دارد.
ثبت‌نام در دو بخش افراد حقیقی (پژوهشگران حوزه علوم پزشکی) و سازمان‌ها، مؤسسات و نهادهای حقوقی حوزه علوم پزشکی کشور انجام خواهد شد.
بخش سازمان‌ها، مؤسسات و نهادهای حقوقی شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی، مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی، کمیته‌های تحقیقات دانشجویی، مجلات علمی، پژوهشی مصوب علوم پزشکی، مراکز رشد فناوری سلامت، هسته‌های فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و حامیان تحقیقات و فناوری می‌شود.
افراد حقیقی شامل فناوران، مخترعان ایرانی، محققین ایرانی دارای حداقل Hindex بیست، محققین جوان، محققین دانشجو و صاحبان پژوهش برتر برگزار خواهد شد. هر داوطلب مجاز است تنها در یک گروه شرکت کند.
نظر به تأکید مقام معظم رهبری به مهار تورم و رشد تولید و اهمیت انجام پژوهش‌ها در راستای حل مسائل اساسی نظام سلامت کشور در این دوره، دبیرخانه جشنواره اقدام به تشویق و حمایت از مهم‌ترین طرح‌های موفق اثرگذار در رفع بحران‌ها و معضلات خاص اخیر نظام سلامت کشور اعم از مشکلاتی بهداشتی، درمان و آموزش کرده است و با این هدف کمیته تخصصی بهره‌وری و ارتقا سلامت تشکیل شده است.
ثبت‌نام و ارسال آثار در جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی به‌صورت آنلاین و از طریق سامانه جشنواره به نشانی دبیرخانه جشنواره تحقیقات و فناوری رازی (https://research.behdasht.gov.ir/razi1402)  امکان‌پذیر است.
بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی بهمن‌ماه سال جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار خواهد شد.
 

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …