خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / تجلیل از دانشجویان دختر مقام آور دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز

تجلیل از دانشجویان دختر مقام آور دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز

به مناسبت میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر، از دانشجویان دختر مقام آور دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، در این مراسم از ۲۶ دانشجوی دختر مقام آور در رشته های مختلف ورزشی، رتبه های اول ورودی های هر رشته و فعالان دانشجویی دختر انجمن های علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز، تجلیل بعمل آمد.

 لازم به ذکر است؛ این آیین با حضور حجت الاسلام دکتر علیزاده، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز، دکتر پیرسمسار، مشاور استاندار در امور بانوان، دکتر جلیل شفق، رئیس دانشکده کشاورزی و جمعی دیگر از مسئولان، اساتید، دانشجویان و کارکنان برگزار شد.  

یادآور می شود: دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز پس از دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران از لحاظ قدمت، دومین مرکز آموزش عالی در زمینه کشاورزی است که در سال ۱۳۳۴ تاسیس یافت و با ۶۱ نفر دانشجو فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر با دوازده گروه آموزشی(مهندسی آب، اقتصاد کشاورزی، باغبانی، علوم و مهندسی خاک، اکوفیزیولوژی گیاهی، به نژادی و بیوتکنولوژی گیاهی، علوم دامی، علوم و صنایع غذایی، مهندسی فضای سبز، گیاهپزشکی، ترویج و توسعه روستایی و ماشین‌های کشاورزی) مشغول به فعالیت است.

این برنامه به همت بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی برگزار شد.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …