خانه / اخبار / اخبار سازمان / گامی نوین در عرضه ماهی قزل آلا در کشور

گامی نوین در عرضه ماهی قزل آلا در کشور

مشاور رشد و توسعه کسب و کار صنایع غذایی آذرمرجان گفت: این شرکت با بکارگیری دانش روز دنیا برای توسعه برند خود و همچنین رفع چالش بوی بد و حذف تیغ در فیله ماهی، قدمی نوین به سمت عرضه قزل آلا برداشت.

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی،مرتضی مختاری در نشست خبری رونمایی از محصول جدید فرآوریی ماهی قزل آلا با اشاره به اینکه سرانه مصرف آبزیان در آذربایجان شرقی پایین است و باید رسانه‌ها در جهت گسترش فرهنگ مصرف ماهی تلاش کنند، گفت: بوی ماهی و تیغ های بدنه آن دو چالشی بود که به صورت مستقیم در سرانه مصرف ماهی در استان تاثیر می گذاشت که شرکت صنایع غذایی آذرمرجان برای حل این موضوع اقدام جالبی کرده است.
وی با بیان اینکه این شرکت برای اولین بار در کشور ماهی قزل آلا بدون تیغ در تبریز فرآوری شده است و روز پنج شنبه باحضور مسئولان استانی رونمایی می‌شود، افزود: یکی از مزیت های این محصول فرآوری شده قیمت آن نسبت به ماهی قزل آلا است که به صورت نسبی تفاوت بسیاری ندارد اما دو چالش اصلی را رفع کرده است و قرار است روز پنجشنبه در هتل رویال پالاس شاهد تست این ماهی قزل آلا باشیم.
وی با اشاره به اینکه استراتژی آذرمرجان برای تکمیل زنجیره تولید به مصرف و افزایش فروش، چرخه از کارخانه تا خانه است و یکی از برنامه های استراتژیک ۵ ساله این برند می باشد، ادامه داد: برای افزایش مصرف ماهی نگاه ویژه ای به بحث بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ و بلاک چین و تولید محصولات جدید داریم.
مشاور رشد و توسعه کسب و کار صنایع غذایی آذرمرجان اضافه کرد: ارتقا آداب برند، تولید محتوای بروز و به کارگیری دیجیتال مارکتینگ و تعیین جامعه هدف برای کودکان و سالمندان، زنان باردار و عام مردم از برنامه های آتی این مجموعه است.
وی با اشاره به اینکه فناوری بلاکچین در فروشگاه های زنجیره ای صنایع غذایی به تازگی کاربرد دارد و ۹ شرکت در دنیا از این روش استفاده کرده است و موفق عمل کرده اسو، گفت: با این روش داده ها بدون دستکاری با ارائه اطلاعات به مشتری فرستاده می شود و خریدار از تاریخ صید تا مصرف، اینکه کدام صیاد از کجا ماهی را صید کرده است، چه زمانی به کارخانه رسیده است و چه کسی فرآوری کرده است، اطمینان حاصل می کند.
وی در انتها تاکید کرد: افزایش آگاهی از برند و مزایای یک مجموعه قطعا قدمی مثبت به سوی مشتری است.
شرکت صنایع غذایی آذرمرجان اولین و بزرگترین شرکت بسته بندی محصولات آبزی و شیلاتی در خصوص رشد تولید و در حمایت از تولید محصولات داخلی و اشتغال آفرینی اقدام به تولید و فرآوری ماهی قزل آلا و قزل آلای سالمونی به صورت فیله بدون پوست و بدون استخوان کرده است، مراسم رونمایی از این محصول جدید با حضور مسئولان استانی فردا پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه در هتل رویال پالاس تبریز برگزار می شود.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …