خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / بیانیه مجمع بسیج سپاه آذربایجان شرقی در پی اقدام نشریه فرانسوی

بیانیه مجمع بسیج سپاه آذربایجان شرقی در پی اقدام نشریه فرانسوی

هدف اقدام سخیفانه شارلی ابدو زدن ستون خیمه انقلاب اسلامی است.

مجمع بسیج سپاه عاشورا با صدور بیانیه ای اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ، در متن این بیانیه آمده است ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

بار دیگر نشریه بدنام (شارلی ابدو فرانسوی) که تا کنون تمسخر ادیان آسمانی مانند مسیحیت و اسلام را  در کارنامه سیاه خود دارد، توهین به مذاهب و رهبران دینی را در دستور کار خود قرار داده است.

آزادی دروغین و طنز آلود بیان در قانون فرانسه که در مقابل توهین به رئیسان جمهور خود و حتی نقد بر هولوکاست را توسط فیلسوف معروف فرانسوی آقای (روژه گارودی) را بر نمی تابد و در مقوله آزادی بیان قرار نمی گیرد، اما توهین به سایر ادیان و رهبران آن مشمول آزادی بیان فرانسوی می شود.

سوال اینجاست که چرا این نشریه هتاک در نقد اسلام کاریکاتوری از (داعش) این مترسک آمریکایی، سعودی و جمهوری فرانسوی و  شرکای اروپایی که به نام اسلام ساخته اند، منتشر نمی کنند؟!

بدیهی است دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران، در زمانی که اغتشاشات ساخته و پرداخته اتاق های فکر استکبار در ایران اسلامی رو به زوال بوده، با این اقدامات سخیف، به خیال ابلهانه خودشان بر کالبد بی جان براندازان تجزیه طلبان می دمند و هر از گاهی، یک روز از تریبون ملکه و روزی از تریبون ابو ارّه بن سلمان و روزی از پستوی کاخ الیزه و مدام از سوی کاخ سیاه فرمان خاموش شدن چراغی را که ایزد برافروخته است را صادر می کنند و در آرزوی خاموش کردن  این شمع جمع آزادگان جهان و زدن ستون خیمه انقلاب اسلامی هستند.

مجمع عالی بسیج استان آذربایجان شرقی ، ضمن محکوم کردن این اقدام زشت، خصمانه و پر عقده دشمنان قسم خورده اسلام و ملت مبارز ایران اسلامی اعلام می دارد:

  • وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن مسئول دانستن دولت فرانسه از عواقب این اقدام بی شرمانه ، با اقدامات موثرتر از طریق دیپلماسی قوی ، آن دولت را تحت فشار قرار دهند.
  • از فعالان حقوق بشری و جامعه حقوقدانان جهان اسلام و فعالین فرهنگی و هنرمندان متعهد و انقلابی خواستاریم تا با مجموعه اقدامات حقوقی، فرهنگی، سیاسی، واقعیت حقوق بشری دوگانه فرانسوی را به همراه اقدامات فرهنگی ، هنری تبیین و بر ملا نمایند.
  • ما امت مسلمان و بسیجیان جان برکف بنا به وصیت سردار شهید سرافراز جهان اسلام قاسم سلیمانی، از (حرم) که جمهوری اسلامی است ، دفاع خواهیم کرد و از اصول انقلاب که (ولایت مطلقه فقیه) است تا پای جان محافظت کرده و بار دیگر میثاق خود را با هر حکم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید کرده و مطمئن تر از هر زمان در گام دوم انقلاب، در تمدن سازی نوین اسلامی پشتیبان ولی فقیه زمانمان خواهیم بود تا به مملکت اسلامی مان آسیبی وارد نشود.

مجمع بسیج سپاه استان آذربایجان شرقی

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …