خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / تشریح عملکرد معاونت علمی و پژوهشی سپاه عاشورا در گفتگوی زنده با رادیو تبریز

تشریح عملکرد معاونت علمی و پژوهشی سپاه عاشورا در گفتگوی زنده با رادیو تبریز

مصاحبه زنده مسئول معاونت علمی و پژوهشی سپاه عاشورا در استودیو رادیو صدا و سیما آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،مسئول معاونت علمی و پژوهشی سپاه عاشورا با حضور در استودیوی رادیو صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی بصورت زنده به تشریح عملکرد این معاونت پرداخت .

سرهنگ ارسلانی مسئول معاونت علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا روز گذشته با حضور در استودیو رادیو صدا و سیمای آذربایجان شرقی ضمن تشریح عملکرد این معاونت گفت ، ما از لحاظ مادی و معنوی در کنار نخبگان استان هستیم .

وی با اشاره بر استقرار ۶۰ شرکت فناور در مرکز نوآوری شهید فخری زاده سپاه عاشورا گفت ، هم اکنون با گذشت یکسال از افتتاح و بهره برداری مرکز نوآوری صنعتی شهید فخری زاده که اولین مرکز نوآوری در قلب صنعت در میهن عزیزمان میباشد ، به دست آوردهای بزرگی دست یافته ایم .

وی افزود نخبگان بسیجی ما در حوزه صنعت دست آوردهای بی نظیری دارند که ما را از واردات آن بی نیاز میکند و در بحث ارز آوری به نفع کشور خواهد بود .

ارسلانی همچنین از رونمایی دو محصول صنعتی حاصل از تلاش نخبگان مرکز نوآوری صنعتی شهید فخری زاده در هفته بسیج خبر داد گفت ، این دو محصول با مقایسه قیمت تمام شده مشابه خارجی خود با قیمت بسیار پایین تر و کیفیت بهتر از آن عرضه خواهد شد .

مسئول معاونت علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا همچنین از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در روز ۳۰ آبان ماه خبر داد .

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …