خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / ظرفیت بالای اهر نقطه قوت استان

ظرفیت بالای اهر نقطه قوت استان

جلسه پایگاه علمی منطقه اهر در محل سپاه ناحیه این شهرستان با حضور معاونت علمی و پژوهشی سپاه عاشورا برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ جلسه پایگاه علمی با محوریت تشریح وظایف و گزارش عملکرد پایگاه علمی ناحیه اهر در محل ساختمان فرماندهی این شهرستان و با حضور اعضای این پایگاه ، کریم پور مسئول پایگاه علمی اهر و سرهنگ پاسدار ارسلانی معاونت علمی و پژوهشی سپاه عاشورا برگزار شد .

در این جلسه نادر ارسلانی ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های پایگاه علمی اهر به تشریح وظایف این پایگاه در سال جدید پرداخت و گفت : شعار سال حضرت آقا وظایف مارا صد چندان کرده است .

ارسلانی ادامه داد : بسیج و سپاه به علت اینکه همیشه در خط مقدم هستند باید نسبت به سایر دشتگاه ها مسمم تر شعار سال رهبر معظم انقلاب را تعبیر کنند .

وی گفت : رهبر عظیم الشان انقلاب زمانی که پرسیدند آیا بسیج هم باید به عرصه علم ورود کند یا خیر ؟ فرمودند چه کسی بهتر از بسیج برای علم !

ارسلانی با اشاره بر روحیه استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران گفت ما در دوران تحریم های ظالمانه با تکیه بر دانش جوانان توانستیم به خوبی خود را در عرصه علم به جهانیان نشان دهیم و در بسیاری از موارد صنعت کشور را از بیگانگان بی نیاز کنیم .

مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه عاشورا در ادامه گفت : ظرفیت های شهرستان اهر بسیار زیاد است و نخبگان ارزشمندی به کشور تحویل داده که کارهای بزرگی انجام داده اند .

نادر ارسلانی در ادامه برای برگزاری شورای جهاد علمی در شهرستان اهر در سطح ناحیه و حوزه تاکید کرد و گفت در صورت تایید ابتکارات نخبگان در کارگروه هایمان آماده تخصیص تسهیلات ویژه برای نمونه سازی قطعات مورد نیاز صنعت و علمی کشور هستیم .

در انتهای جلسه گفتگوی صمیمی با حاضرین و نخبه ی برتر منطقه مهندس نوحی از نکات جالب توجه این نشست بود .

لازم به ذکر است پایگاه علمی اهر در سطح حوزه استحفاظی خود و کنکور سال قبل در حدود بیست نفر رتبه زیر هزار کشوری و دو نفر زیر صد کشوری داشته است .

 

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …