خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / غیرت و مردانگی ارتشیان دل در گروی عشق به ایران دارد

غیرت و مردانگی ارتشیان دل در گروی عشق به ایران دارد

۲۹ فروردین ماه هرسال در تقویم رسمی ایران روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شده است. ارتش جمهوری اسلامی ایران که به اختصار آجا نامیده می‌شود، پیکرهٔ اصلی نیروهای مسلح ایران است و وظیفه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی ایران را برعهده دارد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی این روز به دستور رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) روز ارتش نامیده شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا ، نادر ارسلانی مسئول این سازمان در پیامی سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت ، متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش، تبلور استقلال و آزادی مردمی است که آوازه غیرت و هم بستگی شأن، دروازه‌های پولادین جهان را درنوردیده است.

ارتش جمهوری اسلامی یک خانواده بزرگ متشکل از مجاهدان ، شهدا و ایثاگران است ، یاد شهیدان سرلشگر علی صیاد شیرازی ، عباس بابایی ، منصور ستاری ، عباس دوران و تمامی شهدای ارتش گرامی باد .

غیرت و مردانگی شما ارتشیان که دل در گروی عشق به ایران دارید، در دفاع از سرزمینمان مثال‌زدنی است. به پاس دلاور مردی‌های شما عزیزان صمیمانه از شما سپاسگزاریم. همیشه در پناه حق سلامت باشید.

به یاد جمله ی زیبای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای که فرمودند :  اتحاد روزافزون نیروهای مسلح را لازم و موجب عصبانیت دشمن دانستند و گفتند: دست برادری دادن ارتش و سپاه، حركتی زیبا پس از حركت زشت آمریكایی‌ها بود.

سرهنگ پاسدار نادر ارسلانی

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …