خانه / اخبار / برگزاری یازدهمین کنفرانس« شبکه‌های هوشمند انرژی» در دانشگاه تبریز

برگزاری یازدهمین کنفرانس« شبکه‌های هوشمند انرژی» در دانشگاه تبریز

یازدهمین کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی ۱۴۰۰ (SGC2021) به میزبانی دانشگاه تبریز و با همکاری انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران در روزهای ۱۶ الی ۱۸ آذرماه ۱۴۰۰ در شهر تبریز برگزار می شود .

این کنفرانس بر آن است تا ضمن گسترش دانش فنی مربوط به شبکه‌های هوشمند انرژی، محیطی پویا برای تبادل نظر علمی و فنی پژوهشگران و نیز ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و همچنین تشویق مشارکت محققان به وجود آورد. برگزارکنندگان کنفرانس در تلاش هستند با برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات در نشست‌های علمی- تخصصی، برگزاری کارگاه‌ها و میزگردهای علمی، علاقمندان را با آخرین دستاوردهای دانش فنی در این زمینه آشنا سازند.

کمیته برگزاری کنفرانس از کلیه پژوهشگران، صاحب‌نظران، متخصصان و علاقمندان در زمینه‌های شبکه‌های هوشمند انرژی دعوت می‌نماید مقالات خود را که حاوی آخرین یافته‌های علمی در زمینه‌های موضوعی کنفرانس هستند، از طریق سامانه اینترنتی مربوطه، به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

در صورت مهیا شدن شرایط برگزاری حضوری کنفرانس، همزمان با برگزاری کنفرانس، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌های تخصصی نیز با حضور صاحب‌نظران دانشگاهی و صنعتی و سازمان‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …