خانه / اخبار / بازدید رئیس سازمان بسیج علمی از شرکت تحقیقاتی «شهریار آزما تبریز»

بازدید رئیس سازمان بسیج علمی از شرکت تحقیقاتی «شهریار آزما تبریز»

در ادامه بازدید از شرکت های دانش بنیان و فناور در اولین روزهای شهریور ماه رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی از شرکت  دانش بنیان تحقیقاتی «شهریار آزما تبریز» بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوریآذربایجان شرقی،بازدید از شرکت های دانش بنیان در راستای همفکری، تعامل و حمایت از این شرکت ها صورت می گیرد.

نادر ارسلانی معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا در این بازدید گفت: این  شرکت ها در زمینه اشتغالزایی دانش بنیان با ایجاد مراکز رشد و زیست فناوری تلاش می کنند.

وی ادامه داد: این مجموعه یکی از شرکت های زیست فناور فعال در رشته میکروبیولوژی است که در حوزه کشت آنزیم و قارچ به عنوان آزمایشگاه توالی ویروس فعالیت می کنند.

ارسلانی با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان بخش خصوصی تصریح کرد: معاونت بسیج علمی  پژوهشی و فناوری درصدد است استراتژی و نقشه راه فعالیت این شرکت ها را تعیین کرده و آنها نیز کار اجرایی را انجام دهند.

وی تاکید کرد: بخش دولتی باید از تصدی گری دست برداشته و فقط سیاست های کلی را ابلاغ کرده و نقش حمایت کننده را داشته باشد و در عوض بخش خصوصی نقش مدیریتی و اجرایی را عهده دار باشند.

وی افزود: باید نقشه راه  تبدیل ایده به ثروت فراهم شده و افراد در جهت رسیدن به این مرحله راهنمایی شوند.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …