خانه / اخبار / نخبگان برای تحقق ایران قوی به صحنه بیایند

نخبگان برای تحقق ایران قوی به صحنه بیایند

سازمان بسیج مستضعفان در راستای تحقق اهداف ایران قوی نمایشگاه« ابتکار مردم » را برگزار می کند و در این راستا از تمامی هموطنان درخواست می شود راهکارها و راه حل های نوآورانه و فناورانه خود را ثبت کرده و اطلاع رسانی کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری، نادر ارسلانی رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود::نمایشگاه «ابتکار مردم» فراخوانی برای دریافت ایده های فناورانه نخبگان علمی، دانشگاهی و عموم شهروندان است.

وی افزود: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی به عنوان نماینده شرکت پیشگامان بسیج در استان برای دریافت طرح ها و ایده ها معرفی شده و  عموم نخبگان می توانند طرح ها، ایده ها و راهکارهای نوآورانه و فناورانه خود را به این سازمان(info@belmi.ir) ارائه کرده و یا اینکه در سامانه challesh.irثبت نمایند.

ارسلانی ادامه داد: مهم ترین هدف از اجرای این طرح دریافت راهکارهای نخبگانی برای حل مسائل اولویت دار  دولت مردمی برای  ایران قوی است و بسیج توان  ظرفیت حل مسئله کشور برای مدیریت کلان را به خوبی می تواند انجام دهد.

رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی با اشاره به موضوعات مختلف برای ارائه راهکار اظهارداشت:نخبگان می توانند طرح های پیشنهادی خود را در زمینه حل مسائل و معضلات مدیریت کلان دولت، موضوعات علمی و فناوری، اقتصادی، مسائل مربوط به روابط بین الملل،بهداشت و درمان، انرژی، کشاورزی، میراث فرهنگی و صنایع دستی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت و معدن، فرهنگ ، آموزش و پرورش ، حوزه مسکن و شهرسازی و … اعلام کنند.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …