خانه / معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی / اجرای طرح جامع راهیان پیشرفت با همکاری بسیج دانشجویی و بسیج کارگران و کارخانجات

اجرای طرح جامع راهیان پیشرفت با همکاری بسیج دانشجویی و بسیج کارگران و کارخانجات

جلسه بررسی زمینه های همکاری و هم افزایی در اجرای طرح جامع راهیان پیشرفت با حضور نوید ناصر مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان و حبیب دباغ مسئول سازان بسیج کارگران و کارخانجات استان برگزار شد.

به گزارش واحد خبری معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان، در این دیدار ضمن تشریح مأموریت های سازمان بسیج دانشجویی در حوزه های مختلف و به ویژه علمی و پژوهشی، در خصوص ظرفیت های مختلف سازمان بسیج کارگراه و کارخانجات و لزوم همکاری های مشترک بین دو سازمان بحث شد.

حبیب دباغ مسئول سازمان بسیج کارگاه و کارخانجات ضمن بیان این نکته که لیستی از شرکت ها، کارگاه ها و کارخانجات فعال و موفق استان در اختیار این سازمان قرار داشته و بهترین بستر برای بازدیدهای تخصصی می باشد، آمادگی خود را برای برگزاری اردوهای علمی با حضور دانشجویان اعلام نمود.

نوید ناصر مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ضمن تبیین اهمیت طرح جامع راهیان پیشرفت و به خصوص بازدیدهای تخصصی ذیل آن، استفاده از ظرفیت های بسیج کارگران استان را در اجرای موفق آن ضروری دانست.

در ادامه مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان دو هدف عمده از برگزاری اردوهای بازدید علمی راهیان پیشرفت را اول انتقال تجربه و افزایش روحیه امید و خودباوری در دانشجویان و دوم بازدید فنی از مجموعه های منتخب عنوان داشت.

لازم به ذکر است طرح جامع راهیان پیشرفت دارای بخش های مختلف از جمله برگزاری سمینار تخصصی، همایش های ترویج گفتمان علمی، اردوهای علمی راهیان پیشرفت و … می باشد که توسط شبکه بسیج دانشجویی در شهریور، مهر و آبان ماه 1400 در مرکز استان و شهرستان ها اجرا خواهد شد.

همچنین ببینید

مبتکر طرح «شیر گیاهی پروتئین دار ویژه دیابتی ها»: حضور در تشکل بسیج منجر به پویایی بیشتر من در اجرای طرح های تحقیقاتی ام شد

فرزانه پورحبیب، محقق و پژوهشگر و دانشجوی بسیجی دانشگاه تبریز با اشاره به تمام ناملایماتی …