خانه / اخبار / تبریز؛میزبان جشنواره ملی فعالان مقاومت در فضای مجازی

تبریز؛میزبان جشنواره ملی فعالان مقاومت در فضای مجازی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تبریز برگزار می‌شود.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، درجمع خبرنگاران، گفت: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: محور‌های این جشنواره، پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزار‌های کاربردی، هنر‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد است.

سردار عباسقلی‌زاده افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ شهریور به آدرس دیبرخانه جشنواره واقع در تبریز، دروازه تهران، تقاطع سردار شهید حمید باکری، انتهای خیابان استاد معین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، معاونت روابط عمومی و تبلیغات و فضای مجازی و یا به آدرس اینترنتی www.defafestival.com ارسال کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: هدف ما چیزی جز دفاع از مظلومان و متوجه کردن مردم جهان به ظلم و ستم دشمنان نیست و ما معتقد هستیم که راهی جز طی کردن راه شهدا وجود ندارد که این امر نیز مستلزم داشتن روحیه مقابله با ظلم و اسکتبار است و اگر این روحیه در دنیا نهادینه شود، خود به خود شاهد نابودی استکبار جهانی خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز اصلی‌ترین موضوع، ایستادگی در برابر ظلم استکبار جهانی است که باید در زمینه‌ بصیرت افزایی انسان‌ها برای آزادی از استکبار و حفظ عزت نفس انسان‌ها قدم برداشته و استکبار جهانی را مأیوس کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: اگر ما بتوانیم در این جشنواره پیام رسان شهدای انقلاب، دفاع مقدس، جبهه مقاومت، امنیت و… باشیم، می‌توانیم با نشر و گسترس فرهنگ ایثار و شهادت، موجبات اضمحلال استکبار جهانی را فراهم کنیم.

عباسقلی‌زاده متذکر شد: جامعه‌ مخاطب ما در این جشنواره تنها شهدا نیستند بلکه تمامی افرادی که در دوران انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی از رزمندگان اسلام پشتیبانی کردند، مد نظر ما هستند و از شما اهالی رسانه درخواست می‌کنیم تا با دعوت از جوانان و نوجوانان برای شرکت در این جشنواره علاوه بر انتقال پیام شهدا بتوانیم با استفاده از ذهن خلاق جوانان و با ارائه‌ آثار خوب افتخاری دیگر برای آذربایجان‌شرقی کسب کنیم.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …