خانه / اخبار / فعالیت 371 واحد فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی

فعالیت 371 واحد فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، گفت: هم اینک 371 واحد فناور در پارک علم و فناوری استان مستقر هستند.

 عبدالرضا واعظی در نخستین عصرانه فناوری (گپ تایم فناوری) سال 1400 پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: در سال‌جاری 84 متقاضی جدید درخواست استقرار کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته شرکت‌های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک به میزان  3,621,982 میلیون ریال گردش مالی و به میزان 1,906,540 میلیون ریال محصولات فناور خود را به فروش رسانده‌اند.

رئیس پارک علم و فناوری  آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در سال گذشته حمایت مستقیم 44 میلیارد و 914 میلیون ریالی از شرکت‌های مستقر انجام یافته است، اعلام کرد: در سه سال‌جاری نیز 10 میلیارد ریال به صورت مستقیم  و در مجموع 17 میلیارد ریال حمایت مالی به عمل آمده است.

به گفته واعظی،شاهد افزایش 458 درصدی ایده‌های ثبت شده، 87 درصدی  تعداد شرکت‌های مستقر و رشد 721 درصدی حمایت مالی در سال گذشته نسبت به سال 97 بودیم.

در دیدار صمیمی مدیران پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی با مدیران شرکت‌های فناور و دانش بنیان  مستقر در پارک علم و فناوری استان پس از بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات توسط  واحدهای فناوربه مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی شرکت‌های مستقر رسیدگی شد.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …