خانه / اخبار / رای ما امنیت ملی را تضمین می کند

رای ما امنیت ملی را تضمین می کند

شورای مرکزی خانه نخبگان سپاه استان آذربایجان شرقی با صدور بیانه ای از آحاد ملت بزگوار و شریف ایران اسلامی دعوت کرد برای حفظ امنیت ملی و محکم کردن پایه های انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید سرافراز است در انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا حضور پرشوری داشته و با انتخاب اصلح در جهت انتخاب دولتی کارآمد، جوان گرا و جهادی مشارکت کنند.

 در این بیانیه آمده است، عزت، عظمت و سربلندی ایران اسلامی، با ایثار و فداکاری جوانمردان این مرزوبوم حاصل شده و دوام آن به استمرار همان فداکاریهاست.گاه سربلندی و آرامش و آسایش، با دادن سر و دست رقم می خورد، گاه با دادن رأی.

در آزمونهای سخت، جوانمردانی چون حاج قاسم با روحیه ای پولادین ایستادند و از دادن سر و دست دریغ نکردند ، امروز ایران ما از یک سو با تهدید‌های فزاینده خارجی و از سوی دیگر با مشکلات اقتصادی و معیشتی و عدم تحقق برخی از اهداف انقلاب در داخل مواجه بوده و در کنار انتخاب دولتی کارآمد برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد، بیش از همیشه به همدلی، انسجام ملی و مشارکت حداکثری نیازمندیم.

  بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری یک نامزد اصلح باید با کفایت ،با ایمان، عدالت‌خواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان به‌ عنوان پیشران حرکت عمومی کشور و امیدوار به آینده باشد که با توجه به فرامین مقام معظم رهبری هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهارسال بلکه برای سال های متمادی، زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد و باید نشان دهیم که همه ما با هم هستیم.

تک تک رای‌های ما در کنار هم به مثابه آجرهایی خواهند بود که بنای امنیت ملی ما را می سازند و ما را غیرقابل شکست می کنند. همگی می دانیم امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و مقام معظم رهبری از آن  به عنوان پیچ تاریخی انقلاب یاد نموده اند و به یقین راه حل مشکلات کشور،تغییر نسل مدیریتی با رویکردی جهادی و انقلابی به منظور احیای ارزش های اصیل انقلاب است و مردم هیچگاه مشکلات موجود را به حساب نظام  ننوشته اند و ارزشهای انقلاب و خون شهدا کماکان مهمترین قوت قلب مردم در مواجهه با مشکلات هستند و همواره فرامین رهبر انقلاب را با جان و دل گوش داده اند.

هر برگ رای و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رای علاوه بر خنثی‌کردن توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان، تقویت پایه‌های نظام را به همراه دارد و با پایبندی به فرهنگ سلیمانی و در تحقق فرامین معظم له در خصوص روی کار آمدن دولت جوان، انقلابی و مردمی نقش موثری ایفا نمایند.

 از آحاد مختلف مردم عظیم الشان ایران اسلامی تقاضا داریم با تمام توان و مشارکت حداکثری خود در انتخابات سرنوشت ساز سال ۱۴۰۰ شرکت نمایند وامید است با وحدت کلمه و مشارکت آگاهانه و مسئولانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گامهای روشن، موثر و محکمی در راستای گام دوم انقلاب و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته شود.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …