خانه / اخبار / بازدید رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی از شرکت تولیدی لیفتراک سازی

بازدید رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی از شرکت تولیدی لیفتراک سازی

رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی به همراه رئیس پارک علم و فناوری و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به منظور بررسی زیرساخت های رهاندازی «مرکز نوآوری صنعتی» ازشرکت تولیدی صنعتی لیفتراک سازی تبریز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، بعد از بازدید  واحد های مختلف شرکت تولیدی ،صنعتی  لیفتراک سازی جلسه مشترکی به منظور معرفی و تشریح ابعاد کمی و کیفی راه اندازی «مرکز نوآوری تخصصی صنعتی» در راستای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی  تشکیل شد.

دراین جلسه ،ضمن معرفی و تشریح ابعاد کمی و کیفی راه اندازی مرکز نوآوری تخصصی صنعتی طرحهای تعاونی دانش بنیان معرفی شده از سوی سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی بررسی و ارزیابی گردید.

نادر ارسلانی، رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی در این دیدار با بیان اینکه متخصصان علمی این سازمان در حوزه صنعت طرح هایی را برای راه اندازی مرکز نوآوری صنعتی ارائه کرده اند گفت:بستر سازی اولیه برای راه اندازی این مرکز تخصصی توسط شرکت تولیدی صنعتی لیفتراک سازی صورت می گیرد و متخصصان ما با علم و تخصص خود برای پژوهش و عملیاتی کردن ایده ها و طرح های خود  اقدام می کنند.

وی نقش شرکت های دانش بنیان را بسیار مهم و ضروری اعلام کرد و افزود: برای راه اندازی  مرکز نوآوری صنعت باعث  ارتباط ویژه نخبگان دانشگاهی با صنعت می شود و در این میان شرکت های دانش بنیان و فناور در راستای حل مشکلات واحدهای صنعتی استان می توانند طرح ها و ایده های کاربردی خود را به صورت تخصصی مطرح کنند.

شایان ذکر است مرکز نوآوری صنعتی با همکاری بخش خصوصی شرکت صنعتی لیفتراک سازی و به مدیریت سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری و اداره کل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی راه اندازی می شود.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …