خانه / اخبار / جشنواره جهادگران علم و فناوری دریچه ای برای طرح های نخبگان

جشنواره جهادگران علم و فناوری دریچه ای برای طرح های نخبگان

همایش جهادگران علم و فناوری در راستای استفاده از نظرات، ایده و طرح های نخبگان همزمان با هفته بسیج روز پنجشنبه ششم آذرماه در سالن اجتماعات سپاه عاشورا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی،پزوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ، نادر ارسلانی رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: طبق روال سال های گذشته جشنواره جهادگران علم و فناوری در راستای استفاده از طرح ها و ایده های دانشگاهیان، اعضای خانه نخبگان سازمان و نخبگان علمی برگزار می شود.

وی ادامه داد:طی جلسات مختلف چالش ها و مشکلات استان در حوزه زیست محیطی، فناوری های نوین، بازاریابی و تجاری سازی و … احصاء و ارزیابی شده بود و از نخبگان علمی خواسته شده است برای حل این مشکلات و موارد راهکارهای علمی در سطح شهرستان، استان و ملی  ارائه دهند.

ارسلانی  با اشاره به اینکه جشنواره جهادگران علم و فناوری در قالب یک مسابقه علمی برگزار می شود خاطرنشان کرد: در این جشنواره راهکارهای ارائه شده  از سوی نخبگان علمی و دانشگاهی بررسی شده و جوایزی به تیم های اول تا سوم داده می شود.

همچنین در این جشنواره از نظرات و طرح های  اقشار دانش محور که کارنامه علمی خوبی ارائه کرده باشند نیز تجلیل می شود. اقشار دانش محور در حوزه بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی، دانشجویی، بسیج مهندسین به عنوان سرآمدان علمی مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی در ادامه از رونمایی دو محصول دانش محور در جشنواره جهادگران علم و فناوری خبر داد و افزود: همزمان با برگزاری این جشنواره از دو محصول مرکز مهندسی پزشکی مرکز رشد شهید باکری  رونمایی می شود.

جشنواره جهادگران علم و فناوری با حضور نخبگان دانشگاهی، اقشار دانش محور و اعضای خانه نخبگان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی به صورت ویدئوکنفرانس در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار می شود و مهم ترین هدف از برگزاری این جشنواره استفاده و بهره مندی از راهکارهای تخصصی نخبگان برای احصای چالش ها و مسائل موجود در استان است.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …