خانه / اخبار / درخشش دانشگاه تبریزدر جشنواره حرکت

درخشش دانشگاه تبریزدر جشنواره حرکت

دانشجویان دانشگاه تبریز در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت، در زمینه‌های رقابتی مختلف موفق به کسب ۹ عنوان برتر شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز  در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این‌که انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تبریز از قابلیت های بالایی برخوردار بوده و در جشنواره های مختلف ملی عناوین برتر را کسب می کنند گفت: انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک در زمینه انجمن علمی برگزیده و انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر در زمینه محتوای دیجیتال توانستند مقام اول جشنواره حرکت را در دوره دوازدهم کسب کنند.

سجاد توحیدی اظهار کرد: انجمن علمی دانشجویی اقتصاد در زمینه انجمن علمی برتر مقام دوم را به خود اختصاص داد و انجمن علمی دانشجویی مکانیک در زمینه نشریه، انجمن علمی دانشجویی محیط زیست و انرژی‌های نو در زمینه فعالیت خلاقانه و انجمن علمی دانشجویی زبان و ادبیات فرانسه در زمینه مسابقه به مقام سوم دست یافتند.

توحیدی ادامه داد: انجمن‌های علمی دانشجویی ساخت و تولید و اقتصاد کشاورزی و علوم باغبانی هر دو در زمینه مسابقه شایسته تقدیرشناخته شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز با اشاره به این‌که دانشگاه تبریز در حوزه عملکرد انجمن‌های علمی دانشجویی در این جشنواره جزو دانشگاه‌های شایسته تقدیر انتخاب شد، افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، بخش نمایشگاهی جشنواره بین‌المللی حرکت در فضای مجازی برگزار شد.

هم‌اکنون تعداد 103 انجمن علمی دانشجویی در زمینه‌های مختلف علوم انسانی، معماری، کشاورزی و دامپزشکی، فنی و مهندسی و علوم پایه مشغول به فعالیت هستند.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …