خانه / اخبار / امضای موافقت نامه راه اندازی اولین مرکز رشد دانشگاه پیام نور

امضای موافقت نامه راه اندازی اولین مرکز رشد دانشگاه پیام نور

 موافقت نامه راه اندازی اولین مرکز رشد دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با حضور روسای دانشگاه و پارک علم و فناوری استان به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، در مراسم امضای این موافقتنامه ضمن تشریح ابعاد بسیار مثبت و سازنده آن در رشد و اعتلای دانشگاه پیام نور در سطح استان و کشور، گفت: پیام نور یک دانشگاه توانمند برای پرورش استعدادهای کشور هست، امیدوارم با راه اندازی این مرکز رشد در شهرستان بسیار مستعد و صنعتی شبستر، شاهد شکوفایی صنعت این منطقه و پیشرفت چشمگیر ایده‌های جوانان در حوزه‌‍های مختلف علمی و پژوهشی باشیم.

بخشعلی معصومی با تبیین نقشه راه علمی دانشگاه پیام نور استان، گفت: می‌توانیم از تهدید ایجاد شده پس از شیوع ویروس کرونا فرصت های متعددی را جهت شناساندن و معرفی پتانسیل‌های اجرایی و علمی دانشگاه پیام نور بوجود آورده و دانشگاه را به جایگاه واقعی خود نزدیک‌تر کنیم.

وی ضمن قدردانی از پیگیری‌های پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی جهت تسهیل و تسریع راه اندازی مرکز رشد دانشگاه، خواستار هم افزایی و همکاری بیشتر بین این دو نهاد علمی و پژوهشی شد.

 معصومی گفت : دانشگاه پیام نور با تمام توان آماده همکاری و گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی با تمام دستگاه‌های اجرایی استان بوده و ظرفیت پاسخگویی و اجرایی کردن تفاهم نامه‌های مختلف را در سطح استان با وجود 28 مرکز و واحد دانشگاهی دارا است .

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …