خانه / اخبار / حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی رشته اطلاعات و ارتباطات

حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی رشته اطلاعات و ارتباطات

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی از حمایت پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترای در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در قالب طرح جوانه – گرنت تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال) خبر داد.

دکتر عبدالرضا واعظی در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری گفت: طرح جوانه – گرنت تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال) طرحی است که در قالب آن از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترای در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حمایت می شود و پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی نیز در این راستا گام بر می دارد.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام در این طرح اظهارداشت:ثبت‌نام در این طرح از تاریخ 17 خردادماه آغاز شده و تا 6 تیرماه سال‌جاری ادامه دارد.

واعظی ادامه داد: فاز اول این پروژه ( طرح جوانه ) مختص پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های  دکترای بوده  و در مرحله اول این فاز گرنت تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال) در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات  اجرا خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی تصریح کرد:برنامه حمایت مالی مستقیم از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی مرتبط با امور فناوری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی با عنوان گرنت فناوری با هدف بسط و توسعه توان ملی در حوزه نوآوری و کارآفرینی و ارتقاء ظرفیت توسعه فناوری در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در سطح کشور اجرا می‌شود

به گفته وی، در مراحل بعدی طرح گرنت فناوری، حمایت از فعالیت‌های تحقیقاتی با محتوای تجاری‌سازی برای اعضای هیأت علمی با عنوان  گرنت شکوفایی و حمایت از فعالیت‌های شتاب‌دهی و رشد شرکت‌های نوپا با عنوان گرنت رشد اجرا خواهد شد.

واعظی افزود : همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند با ثبت‌نام در طرح گرنت جوانه (تاد) از حمایت‌های این طرح برای انجام پروژه‌های خود در قالب پایان‌نامه‌های فناورانه برخوردار شوند.علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به وب سایت اینترنتی به آدرس https://techgrant.msrt.ir مراجعه کنند.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …